    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura poczty w pracy
    Date: Sat, 8 Jun 2002 11:34:57 +0000 (UTC)

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:238-1023449846@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl:

    > Ale poniewaz jak sam wskazujesz, mozliwosc odroznienia
    > korespondencji prywatnej od sluzbowej jest niemozliwa bez jej
    > czytania,
    Przytaczam powyżej pełną treść żebyś mógł wskazać w któmym miejscu to
    uczyniłem.

    > Co wiecej, jezeli ma charakter prywatny, to nadawca moze to
    > wyraznie zaznaczyc w naglowku.
    Może. Określając jako adresata J.Kowalskiego.

    > Obecnie nie mozna sie zaslaniac brakiem mozliwosci dostepu do
    > internetu i brakiem mozliwosci zalozenia bezplatnego konta
    > e-mail na jednym ze 100 serwerow pocztowych w kraju czy na
    > swiecie. A zatem to w interesie pracownika nalezy rozgraniczenie
    > korespondencji prywatnej od sluzbowej i niepodawanie swojego
    > firmowego adresu do korespondencji slyzbowej, a gdy tak sie
    > zdarzy, wyslanie odpowiedzi i podanie adresu e-mail dla
    > korespondencji prywatnej.
    Oczywiście. A co pomiędzy tymi dwoma zdarzeniami?

    > Poniewaz nie sa znane metody odroznienia korespondencji
    > prywatnej od sluzbowej, bez zapoznania sie z jej trescia,
    > nalezy sie przychylic do opinii, ze wszystko co trafia do firmy
    > w formie e-maili przechodzi przez office i jest rejestrowane
    > jako korespondencja sluzbowa i sporzadzana jest kopia
    > korespondencji do archiwum.
    A jeżeli firma nie używa Office MSPNC

    [Twoje poglądy na schemat organizacyjny firmy]
    Zapoznałbyś mnie jeszcze ze swoim zdaniem na temat prawa pracodawcy
    do zapoznania się z treścią przesyłek w 2 wspomnianych przeze mnie
    przypadkach?
    pozdr
    poreba

    PS. nadajesz na 25% swoich możliwości