  • 1. Data: 2003-03-22 20:08:08
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia umowy
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci
    news:b5ice6$jt8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak liczy sie te okresy?
    >
    > Jezeli dostarczam wypowiedzenie 1-wszego, a okres wypowiedzenia wynosi 10
    > dni, to czy traktowac ze 11-tego umowa jest juz rozwiazana?

    a jaka umowa? o prace? jakas inna?

  • 2. Data: 2003-03-22 20:11:12
    Temat: Okres wypowiedzenia umowy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Jak liczy sie te okresy?

  • 3. Data: 2003-03-22 20:45:43
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Abonament telefoniczny jesli to robi roznice. A jesli robi to jak to
    wyglada
    > w innych przypadkach?

    w przypadku umowy o prace normuje to kodeks pracy.
    w przypadku Twojej umowy - zapewne jest to sformulowane
    w samej umowie, wiec poprostu trzeba ja przeczytac.

  • 4. Data: 2003-03-22 21:43:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

  • 5. Data: 2003-03-22 23:13:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Krzysztof Gil wrote:

    > wyglada
    >
    > w przypadku umowy o prace normuje to kodeks pracy.
    > w przypadku Twojej umowy - zapewne jest to sformulowane
    > w samej umowie, wiec poprostu trzeba ja przeczytac.

    Abonent może rozwiązać Umowę z zachowaniem trzydziestodniowego (30) okresu
    wypowiedzenia.

  • 6. Data: 2003-03-23 05:42:24
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości

    > Abonent może rozwiązać Umowę z zachowaniem trzydziestodniowego (30) okresu
    > wypowiedzenia.

    No to już sam sobie odpowiedziałeś. Wypowiadasz umowę np. 24 marca...
    liczysz 30 dni i umowa jest rozwiazana. Czasem w takich umowach jest to
    sformuowane np.
    "... z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec
    następnego okresu rozliczeniowego" - ale u Ciebie takiego czegoś nie ma.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa