  • 1. Data: 2003-03-22 19:17:38
    Temat: Kradziez w knajpie...
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wczoraj wnocy w jednej z knajp w moim miescie mojemu
    koledz skradziono kurtke. Wszedl do knajpy zawiesil ja na
    wieszaku i poszedl tanczyc. Gdy wychodzilismy 50 minut pozniej juz
    jej nie bylo. Kurtka byla dosc dobra, z goretexu - droga itp

    Co mysliscie o ewentualnej odpowiedzialnosci
    prowadzacego lokal?

    Konrad

  • 2. Data: 2003-03-22 20:46:45
    Temat: Re: Kradziez w knajpie...
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b5icsn$u6u$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...
> [...]
    > jej nie bylo. Kurtka byla dosc dobra, z goretexu - droga itp
    >
    > Co mysliscie o ewentualnej odpowiedzialnosci

    jak najbardziej. nawet jezeli wisi kartka, ze nie odpowidaja :)

  • 3. Data: 2003-03-22 21:04:46
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Konrad vel Legislator wrote:
    > Co mysliscie o ewentualnej odpowiedzialnosci
    > prowadzacego lokal?

    raczej nie... deliktowa? przechowanie?

    KG

  • 4. Data: 2003-03-22 21:17:50
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > raczej nie... deliktowa? przechowanie?

    a ja kiedys gdzies czytalem sporo, ze wlasnie ze tak.
    nawet jezeli wisi karta ze nie odpowiadaja.
    obojetnie czy jest szatnia czy nie.

    cholera tylko nie pamietam gdzie to czytalem,
    a nie chce mi sie szukac :)

  • 5. Data: 2003-03-22 22:23:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jakby to był hotel, to tak (art. 846 kc). Ale o knajpie nigdy nie słyszałem.

  • 6. Data: 2003-03-23 16:39:20
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > Jakby to był hotel, to tak (art. 846 kc). Ale o knajpie nigdy nie
    słyszałem.

    hm... moze i czytalem wlasnie o hotelach.
    a jak sie do tego ma 835 - 845 kc? o przechowaniu.?

  • 7. Data: 2003-03-23 16:56:25
    Od: Kamil <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Jakby to był hotel, to tak (art. 846 kc). Ale o knajpie nigdy nie słyszałem.

    To chyba było (wyrok SN?) o miejscach, inne niż hotele, w których
    zostawianie rzeczy w szatni, na wieszaku itp., było wymagane, a
    równocześni nikt nie zapewniał ich ochrony (czy wisiała kartka o braku
    odpowiedzialności). Zostawienie rzeczy w knajpie nie do końca jest taką
    samą sytuacją.

    KG

  • 8. Data: 2003-03-23 18:38:49
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > To chyba było (wyrok SN?) o miejscach, inne niż hotele, w których
    > zostawianie rzeczy w szatni, na wieszaku itp., było wymagane, a
    > równocześni nikt nie zapewniał ich ochrony

    No wlasnie nie bylo wymagane, ale z drugiej strony szatni nie bylo
    a czlowiek chce sie "zabawic" i chyba nie bedzie tanczyc w kurtce.

    No coz... i tak dzieki wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdrawiam, Konrad.