    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.prawo
    Subject: [CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
    Date: Thu, 27 Oct 2011 21:15:10 +0200

    Witam,
    Mam następujące pytanie: czy jako że regularnie opłacam składki ZUS mam w
    związku z tym jakieś prawa, czy tylko obowiązki zapłaty? :) pytam, bo
    terminy wizyty u specjalisty na nfz są na 2015 rok i szukam sposobu jak to
    przyśpieszyć. Wiem że można - jak większość ludzi którzy chcą wyzdrowieć -
    zapłacić i dostać się wcześniej, ale nie odpuszczę skur... bo po coś ..rwa
    płacę te składki? Jak można by działać przyjmując że nie mam zamiaru
    odpuścić darmozjadom? Napisać jakieś pismo do NFZ? może rzecznik praw
    pacjenta? Leczyć się prywatnie i żądać zwrotu pieniędzy?

    Lukasz