  • Data: 2016-05-02 09:50:43
    Temat: "Burmistrz wszczyna"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sąsiednim wątku opisałem sytuację jak to Burmistrz wszczął i umorzył postępowanie
    aby odzyskać 4,5zł
    I tak niekonsekwentny ten burmistrz mi się wydaje.
    Do mojego domu prowadzi ok 150metrów drogi która jest jako osobna działka i jest
    własnością moją i 3 sąsiadów.
    Od 2007 jestem współwłaścicielem tej drogi i rok w rok dostaję decyzję podatkową-
    wcześniej było to 7zł od kilku lat 9zł.
    Ta kwota jest wyliczona łącznie za drogę więc płacić powinniśmy wspólnie 9zł(czyli
    2,25zł każdy z współwłaścicieli)
    Tak się kiedyś z sąsiadami zgadaliśmy i okazało się że rok w rok każdy z nas płaci
    kwotę z decyzji więc co roku robiliśmy 21-27zł nadpłaty.
    Przez kilka lat uzbierała się więc pewna kwota ale tu cisza- Burmistrz nic nie
    wszczął ani umorzył;)
    O 4,5zł niedopłaty wszczyna o kilkaset już zł nadpłaty nie raczy nic wszcząć;)