  • 1. Data: 2004-01-07 13:40:01
    Temat: Bron noszona przez pracownikow firmy ochroniarskiej
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy sa jakies przepisy regulujace noszenie broni przez pracownikow firmy
    ochroniarskiej w miejscu pracy?

    Firma ochroniarska ma siedzibe w budynku, w ktorym ma siedzibe rowniez
    firma w ktorej pracuje.
    Firma ochroniarska zajmuje 2 kondygnacje (na 5).
    Pracownicy tej firmy przychodza sobie na obiad do baru w tymze budynku z
    giwerami przy pasie.
    Dzisiaj przy obiedzie przed nosem gosc nie wiedzac zapewne, machnal mi
    kolo nosa jakims malym automatem.
    Wg mnie powinien miec przynajmniej magazynek odzielnie.
    Poszedl na obiad a nie ochraniac transport wiekiej kasy!

    zyga
    --
    blur

  • 2. Data: 2004-01-07 14:53:03
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bth289$fd1$1@atlantis.news.tpi.pl>, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> [...]
    > Wg mnie powinien miec przynajmniej magazynek odzielnie.
    > Poszedl na obiad a nie ochraniac transport wiekiej kasy!

    A to w Polsce wolno cywilom posiadać broń automatyczną? Nie wydaje mi się.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-01-07 16:59:43
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > A to w Polsce wolno cywilom posiadać broń automatyczną? Nie wydaje mi się.
    > --
    Jakim cywilom? Nawet są takie przepisy że przy konwojowaniu większych sum
    pieniędzy konwojeci muszą mieć automty.
    Choć tutaj nasuwa mi się pyatnie czy przy przewożeniu jakiś szczególnie
    cennych dzieł można użyć czołgu?

  • 4. Data: 2004-01-07 19:16:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KALKOL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniędzy konwojeci muszą mieć automty.
    > Choć tutaj nasuwa mi się pyatnie czy przy przewożeniu jakiś szczególnie

    A tutaj ciekawostka. Na posiadanie czołgu nie jest wymagane zezwolenie,
    zresztą armatę, moździerz i takie inne gadżety tez można sobie spokojnie
    posiadać. Kłopot jest ewentualnie z amunicja, to ta zawiera materiały
    wybuchowe, więc jej nie można już bez stosownych kwitów mieć.

  • 5. Data: 2004-01-07 19:17:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:bth289$fd1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Przykro mi, ale o ile mają te broń legalnie to mogą ją nosić. Są
    ograniczenia na przykład w środkach komunikacji publicznej czy podczas
    zgromadzeń. Ale w barze nie.

  • 6. Data: 2004-01-08 11:44:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Przykro mi, ale o ile mają te broń legalnie to mogą ją nosić. Są
    > ograniczenia na przykład w środkach komunikacji publicznej czy podczas

    Jesli chodzi o krotka bron to nie mam nic przeciwko.
    Przychodza sobie z nia majac ja przy pasie zapieta, natomiast dyndajace
    na paskach jakies automaty, ktore moga z byle powodow wystrzelic
    (zdarzalo sie tak przeciez) powinny byc zdeponowane.
    Do swoich pomieszczen pracownicy maja bardzo blisko.

    zyga
    --
    blur

  • 7. Data: 2004-01-08 13:59:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:btjfs0$fiq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > (zdarzalo sie tak przeciez) powinny byc zdeponowane.
    > Do swoich pomieszczen pracownicy maja bardzo blisko.

    Ale takie deponowanie jest bardzo skomplikowane. Nie zostawisz broni bez
    jej wypisania w książce. No i później musisz znowu wypisać pobranie.
    Pewnie dla tego tak nie robią. Zresztą automaty same nie strzelają. To
    bardzo bezpieczne zabawki. Jedynymi, którym się to zdarzało i były
    stosowane na terenie Polski jakoś bardziej masowo, to były PM-63. A i to
    trzeba było błędu człowieka do tego.