  • 1. Data: 2004-01-07 12:34:03
    Temat: Mandat karny
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    Dostalem dzis mandat karny. Mam obowiazek zaplacenia go w przeciagu 7 dni.
    Ile czasu potrzeba na przedawnienie mandatu
    Ile wynosza odsetki karne za nieplacenie mandatu
    Oraz jak wyglada egzekucja tego mandatu..
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-01-07 15:51:06
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: "bAnan" <n...@m...email.pl>

    Gigant wrote:
    > Dostalem dzis mandat karny. Mam obowiazek zaplacenia go w przeciagu 7
    > dni. Ile czasu potrzeba na przedawnienie mandatu

    afair 3 lata

    > Ile wynosza odsetki karne za nieplacenie mandatu

    0%

    > Oraz jak wyglada egzekucja tego mandatu..

    koszty postepowania administracyjnego 5-20 zl, jezeli pracujesz sciaga (jak
    zdazy) US

    --
    pozdro, bAnan