  • 21. Data: 2005-01-12 11:37:44
    Temat: Re: Brakujące metry kwadratowe w mieszkaniu
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Może i tak.
    > W sumie też myślę podobnie i nie wiem czy zdecyduję się na jakiekolwiek
    > roszczenia.
    > Tylko wkurza mnie podejście do sprawy byłego własciciela oraz to jak
    rozmija
    > się z prawdą rozmawiając z potencjalnymi nowymi klientami na ostatnie
    > mieszkanie.

    to rozumiem i wcale sie nie dziwie.. tez mialempodobnie.. tyle ze jak
    odjalem tynki to bylo ok.

    napisz mu pismo jak facet dalej bedzie zciemnial to zagroz mu policja. niech
    sie wkurzy..
    choc sam nie wiem cozrobi policja.. a doprokuratury chyba sprawa sie nie
    nadaje

  • 22. Data: 2005-01-12 11:51:41
    Od: "MIS" <a...@o...pl>

> [...]
    > niech
    > sie wkurzy..
    > choc sam nie wiem cozrobi policja.. a doprokuratury chyba sprawa sie nie

    Aż tak daleko moja złość nie sięga :D
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-01-12 15:23:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robcio" <r...@i...pl> popełnił 12 sty 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:cs323o$7ou$1@news.onet.pl:

    > co ty powiesz.. jedynie u deweloperow ktorym nie chce sie wyklocac o
    > kazdy cm2..
    > normalnie prawie nigdy sie nie zgadza.

    "Mniej więcej" to taki polski potoczny zwrot, oznaczający (za SJP PWN)
    >w przybliżeniu; prawie<ť
    Czy różnica ca 10% jest dla Ciebie pomijalna?

    > bo jak masz powierzchnia mieszkania nie ujmuje jego funkcjonalnosci ..
    > na 50m2 mozesz robic to samoco na 60m2

    Ja nie mogę, Ty może możesz.
    Zmieniałem już mieszkania m.in. z powodu metrażu o 4m2 większego.
    Dalej będziesz twierdził, że mieszkanie 50m2/1 i 60m2/1 to to samo?

    1/przy czym będą się różnić jeszcze innymi "nieznaczącymi" prametrami
    (wykończenie, piętro i lokalizację odpuśćmy sobie) jak:
    wysokość 2,60 i 3,20
    4pokoje+kuchnia+WC+łazienka i 3pokoje z wnęką kuchenną i pom. sanit.
    /WC+ŁAZ/
    itd.

    --
    pozdro