  • 1. Data: 2005-01-11 09:20:11
    Temat: Oskarzyciel posilkowy, uzupelnienie zeznan
    Od: "Adam" <n...@v...pl>

    Witam,
    jestem oskarzycielem posilkowym
    w sprawie karnej. Zlozylem juz zeznania
    i mam pytanie w jaki sposob je moge zmienic
    a wlasciwie sprecyzowac bo po rozprawie stwierdzilem ze
    cos jeszcze powinienem dodac i uscislic.
    Bede wdzieczny
    za podpowiedz jak i czy mozna top zrobic
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-01-11 10:48:41
    Temat: Re: Oskarzyciel posilkowy, uzupelnienie zeznan
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Adam napisał(a):
    > Bede wdzieczny
    > za podpowiedz jak i czy mozna top zrobic

    złóż wniosek o powtórne przesłuchanie

    KG

  • 3. Data: 2005-01-11 11:00:56
    Od: n...@v...pl

    > złóż wniosek o powtórne przesłuchanie
    >
    > KG

    I to wystarczy, sad musi sie zgodzic czy moze?
    Czy adwokat oskarzonego moze sie na to nie zgodzic?
    Adam

  • 4. Data: 2005-01-11 11:10:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    n...@v...pl napisał(a):
    > I to wystarczy, sad musi sie zgodzic czy moze?
    > Czy adwokat oskarzonego moze sie na to nie zgodzic?

    decyzje będzie podejmował sąd
    może się nie zgodzić

    KG

  • 5. Data: 2005-01-11 11:20:23
    Od: n...@v...pl

    > decyzje będzie podejmował sąd
    > może się nie zgodzić
    >
    > KG

    Tzn sad sie moze nie zgodzic to rozumie
    a adwokat?
    Dzieki za odpowiedzi
    Adam

  • 6. Data: 2005-01-11 11:32:23
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    n...@v...pl napisał(a):
    > Tzn sad sie moze nie zgodzic to rozumie
    > a adwokat?

    adwokat się wypowie

    KG

  • 7. Data: 2005-01-11 11:41:28
    Od: n...@v...pl

    > adwokat się wypowie
    >
    > KG

    Coz moze zadaje dziwne pytania ale sadzilem
    ze bedzie tez prokurator, ale w trybie uproszczonym moze
    go nie byc, i stanalem na przeciwko zawodowego adwokata :) no nic musze
    znalesc sobie prawnika, bo nie wydole :)
    czy moge miec pelnomocnika?
    czy to musi byc adwokat? jakie wymagania sa w stosunku
    do pelnomocnika oskarzyciela posilkowego?
    Adam

  • 8. Data: 2005-01-11 11:50:00
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    n...@v...pl napisał(a):
    > czy moge miec pelnomocnika?
    > czy to musi byc adwokat?

    2 x tak

    KG

  • 9. Data: 2005-01-11 11:55:18
    Od: n...@v...pl

    Wielkie dzieki
    i ostatnie pytanie laika, czy pelnomocnika trzeba
    miec od poczatku procesu czy mozna dobrac go na kolejna rozprawe?
    Pozdrawiam
    I dzieki raz jeszcze

  • 10. Data: 2005-01-11 12:09:43
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    n...@v...pl napisał(a):
    > i ostatnie pytanie laika, czy pelnomocnika trzeba
    > miec od poczatku procesu czy mozna dobrac go na kolejna rozprawe?

    można w każdej chwili

    KG