  • 1. Data: 2022-09-10 20:24:07
    Temat: Brak sprawozdania w KRS
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Czy jeśli na https://ekrs.ms.gov.pl/
    nie ma sprawozdania, to znaczy, że nie jest złozone ?

    Sprawdzałem kilka spółek zoo które wiem, że na pewno funkcjonują,
    patrze, a ostatnie sprawozdanie z 2016 roku
    w innej 2018 i dalszych nie ma
    w kolejnej z 2017

    https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wysz
    ukiwarka
    zarejestrowane jako VATownik

  • 2. Data: 2022-09-12 16:23:12
    Temat: Re: Brak sprawozdania w KRS
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 10 Sep 2022 20:24:07 +0200, Krzysztof kw1618
    <k...@g...pl> wrote:

    >Czy jeśli na https://ekrs.ms.gov.pl/
    >nie ma sprawozdania, to znaczy, że nie jest złozone ?
    Z tego co pamiętam to działa to dość mocno online, złożone
    sprawozdanie pojawia się chyba w tym samym dniu. Zatem skoro brak na
    stronie to raczej nie zostało złożone.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?