  • 1. Data: 2003-04-03 07:07:43
    Temat: sad pracy a zwrot kosztow podrozy
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    witam

    zostalem wezwany jako swiadek do sadu pracy oddalonego od mojego miejsca
    zamieszkania o 82 km, pocztakow sad nie chacial zwrocic kosztow dojazdu ,
    wyslalem listem poleconym pismo w ktorym wykazalem koszty 82 km x 2 x stawka
    za kilometr wyszlo jakies 110 zł , sad uwzglednil tylko dojazd srodkami
    komunikacji publicznej i przyznal mi 28 zł ktorych do tej pory, (a minelo
    juz 2 miesiace od decyzji o przyznaniu) nie otrzmalem .
    stracilem caly dzien i jeszcze dolozylem do paliwa
    Czy mam prawo dochodzic sie roznicy kwot ?

    jacek

  • 2. Data: 2003-04-03 07:31:22
    Temat: Odp: sad pracy a zwrot kosztow podrozy
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik jacek <J...@b...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6gmgf$j6$...@a...news.tpi.pl...
    , sad uwzglednil tylko dojazd srodkami
    > komunikacji publicznej i przyznal mi 28 zł ktorych do tej pory

    bo na więcej nie masz co liczyć zgodnie z przepisami a co do otrzymania?
    rozumiem ,że sąd doręczył ci postanowienie o przyznaniu ? ono musi sie
    uprawomocnić po prawomocności sąd może zwrócić koszty przejazdu ...w
    przypadku gdy swiadek przedstawia bilety na rozprawie jest to rozliczane
    natychmiastowo a kasa wyplaca w ten sam dzień / mowie o Wrocławiu...

    Sandra