  • 1. Data: 2003-04-03 07:07:25
    Temat: wynajem mieszkania
    Od: "Iwona" <i...@w...pl>

    Moze ktoś mi pomoże:
    Wczoraj podpisywała umowę najmu i właścicileka wymyśliła, że jak ma z nami
    umowę najmu na czas okreslony 1 roku to nawet jak nie płacimy i nie zgadzamy
    się na opuszczenie mieszkania ona nie może nas wyrzucić, dlatego będzie z
    nami co m-c podpisywała wypowiedzenie umowy, potem będzie to niszczyła i
    tak wkółko. Nie bardzo wiem o co chodzi, a z drugiej strony jak ma coś
    takiego to może przyjść dzień przed upływem okresu wypowiedzenia i kazać
    opuścić m-e, bo ma podpsiane przez nas rozwiązanie umowy.
    Nie bardzo wiem o co chodzi.

  • 2. Data: 2003-04-03 08:07:58
    Temat: Re: wynajem mieszkania
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Iwona" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > takiego to może przyjść dzień przed upływem okresu wypowiedzenia i kazać
    > opuścić m-e, bo ma podpsiane przez nas rozwiązanie umowy.

    Rzeczywiście coś pamiętam, że tak było.
    Tzn właściciel mieszknia nie może wywalić lokatorów wcześniej jak rok
    (trzy?) po wypowiedzeniu umowy najmu. Więc babka chce się zabezpieczyć,
    żeby mogła was wywalić przed tym terminem.
    Więc co miesiąc wypowiada wam umowę, żeby było prościej was wywalić w razie
    czego.