  • 21. Data: 2006-04-08 14:50:04
    Temat: [OT] Re: Boze dziekuje Ci!
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/8/2006 3:45 PM, SQLwysyn wrote:

    > - nie potrafisz KF konfigurowac

    Do KF'a wrzuca się trolla a nie ignoruje wątek, z powodu tego, iż ów
    troll zabrał w nim głos. Poza tym wielokrotne proszenie, żeby nie karmić
    trolla zignorowałeś. W dodatku wysunąłeś durną teorię na temat KF'a.

    *PLONK*

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 22. Data: 2006-04-08 15:23:52
    Temat: Re: [OT] Re: Boze dziekuje Ci!
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Wiedziałem, że jednak spróbuje mieć ostatnie słowo. :-)
    Nihil novi sub Sole. :-)

  • 23. Data: 2006-04-08 15:26:55
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Artur Drzewiecki napisał/a:
    >Wiedziałem, że jednak spróbuje mieć ostatnie słowo. :-)
    >Nihil novi sub Sole. :-)
    Oczywiście to tyczy się SQL...a. :-)

  • 24. Data: 2006-04-09 05:17:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e18iht$mog$1@news.onet.pl...

    > Do KF'a wrzuca się trolla a nie ignoruje wątek, z powodu tego, iż ów troll
    > zabrał w nim głos.

    A nie nauczono cie konfigurowac KF nie po NADAWCY a po KLUCZOWYCH SŁOWACH
    sierotko?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2006-04-09 05:17:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście to tyczy się SQL...a. :-)

    Z tego co widac sierotko to ty chciałeś miec jednak ostatnie słowo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt