  • 11. Data: 2006-04-07 19:37:49
    Temat: Re: Boze dziekuje Ci!
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >Rozumiem, ze nie chciałeś rozumu ?
    Czy w ten piątek wszyscy muszą wylewać grupowe gówno (boukuna) z szamb
    (KF-ów) cytując ten smród?

  • 12. Data: 2006-04-07 19:39:59
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > za to, ze nie urodzilem sie Zydem!
    >
    > boukun

    Zwroc sie do swych przyjaciol z radia Maryja. Oni z checia ta wiadomosc
    przeforwarduja na antene.

  • 13. Data: 2006-04-07 21:47:56
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > za to, ze nie urodzilem sie Zydem!

    Syn (ale jednocześnie 1/3 ) tego boga był Żydem :D

  • 14. Data: 2006-04-08 04:45:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e16dfr$ut9$1@news.onet.pl...
    > On 4/7/2006 8:34 PM, SQLwysyn wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > NIE WYWLEKAJ TROLA Z KF'ów!!!!

    Ty sie lepiej naucz PRAWIDŁOWO konfigurowac KF, aby odpowiedzi do trolla TEŻ
    nie byly widoczne.
    To twój problem, a nie mój - więc nie pokrzykuj.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2006-04-08 04:48:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

  • 16. Data: 2006-04-08 06:13:01
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLwysyn napisał/a:
    >Ty sie lepiej naucz PRAWIDŁOWO konfigurowac KF, aby odpowiedzi do trolla TEŻ
    >nie byly widoczne.
    >To twój problem, a nie mój.
    A zatem postąpię radykalnie - skoro chcesz zostać szambonurkiem, to nie
    będę Ci przeszkadzał. :-)

  • 17. Data: 2006-04-08 06:24:11
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Artur Drzewiecki napisał/a:
    >A zatem postąpię radykalnie - skoro chcesz zostać szambonurkiem, to nie
    >będę Ci przeszkadzał. :-)
    Aha - grupowemu gównu, czyli boukunowi, pozwolę sobie wyjaśnić, że ma w
    mym szambie (KF-ie) teraz szambonurka, który jak stwierdzam z
    przykrością lubi babrać się w gównie (boukunie), czyli SQLwysyna.
    Aha - drogi SQLwysynie będziesz miał teraz przywilej posiadania
    ostatniego słowa, ponieważ ja z racji przyczyn wyszczególnionych powyżej
    Ci nie odpowiem, jeśli teraz coś na mnie napiszesz. :-)

  • 18. Data: 2006-04-08 08:15:09
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Syn (ale jednocześnie 1/3 ) tego boga był Żydem :D

    Moze jednak nie TEGO Boga?

    boukun

  • 19. Data: 2006-04-08 09:22:40
    Od: <b...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:1fle32trg005k97ja226n2vg4nam16t8vl@4ax.com...
> [...]
    > Ci nie odpowiem, jeśli teraz coś na mnie napiszesz. :-)
    > --
    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.

    "PLONK"
    http://o.dialogu.z.zydami.patrz.pl/

    boukun

  • 20. Data: 2006-04-08 13:45:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" d...@p...onet.pl napisał w wiadomości
    > Aha - grupowemu gównu, czyli boukunowi, pozwolę sobie wyjaśnić, że ma w
    > mym szambie (KF-ie) teraz szambonurka, który jak stwierdzam z
    > przykrością lubi babrać się w gównie (boukunie), czyli SQLwysyna.

    Jesteś durniem bo:
    - obrażasz innych
    - nie potrafisz KF konfigurowac

    W nagrodę masz odspamowany adres.