  • 1. Data: 2006-04-07 12:48:13
    Temat: angielskie prawo jazdy wymienic na polskie?
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam,

    Czy ktos przechodzil juz przez ten temat? Bo ja dzwonilam do Urzedu Miasta
    Wydzial Komunikacji i mi za kazdym razem mowia cos innego.
    Czy mozna angielskie prawo jazdy "L" "Provisional" z terminem waznosci wymienic
    na jakis zasadach na polskie pelnoprawne?
    Raz mi mowią ze mozna i tylko trzeba zdac teorie ( no i oddac zagraniczne prawo
    jazdy oraz je przetlumaczyc u tlumacza bieglego ) a ostatnio sie dowiedziałam,
    że absolutnie to w ogóle nie jest wymieniane !

    Czy ktoś zna prawde i mi odpowie?
    Z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2006-04-07 16:59:09
    Temat: Re: angielskie prawo jazdy wymienic na polskie?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > jazdy oraz je przetlumaczyc u tlumacza bieglego ) a ostatnio sie dowiedziałam,
    > że absolutnie to w ogóle nie jest wymieniane !

    Nie mozesz wymienic! Przeciez to nawet nie jest prawo jazdy w Anglii! Uprawnia
    Cie ten papierek do jazdy z kims, kto ma pelne prawo jazdy. Przeciez do
    uzyskania provisional nie trzeba ani zadawac testwo teoretycznych, ani jazdy,
    wiec jakim cudem chcialbym miec prawko bez zdawania egzaminow??

  • 3. Data: 2006-04-07 17:16:08
    Temat: tak, owszem...
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowiedziałam,
    > że absolutnie to w ogóle nie jest wymieniane !

    http://www.mtib.gov.pl/moduly/aktualnosci_sg/informa
    cja.php?id_informacji=1889&opcja=pokaz

    Witam

    ...wymienialne...na zawiadomienie do Prokuratury w zwiazku z podejrzeniem
    podejrzenia przestepstwa - wyludzenia dokumentu. Jedna juz taka sprawe
    prowadzi Policja.

    P.S. Czy wierzysz, ze takie "prawko" jest dokumentem konczacycm kurs w
    Wielkiej Brytanii ? I ze osoba, ktora na ow kurs uczeszcza, nie wie, co
    powinna dostac po jego ukonczeniu ?

    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl
    -+ Kto za mlodu glupim nie byl, ten na starosc nie zmadrzeje +-

  • 4. Data: 2006-04-09 20:34:19
    Od: "joszte" <j...@o...pl>

> [...]
    dowiedziałam,
    > że absolutnie to w ogóle nie jest wymieniane !

    witam,
    przedmówcy mają rację. to przestępstwo. mnie też zdarzyło się słyszeć, że komuś
    się to udało, ale jeśli rzeczywiście, to 1.bylo to jakiś czas temu i 2.był to
    ewidentny przejaw niekompetencji urzędnika polskiego.
    pozdrawiam.