  • 1. Data: 2006-04-07 13:16:58
    Temat: Raz jeszcze o TePsie SA
    Od: jedrus <j...@n...psst.pl>

    W wyniku podpisanej z TPSA umowy jestem przez 24 miesiace posiadaczem
    lacza DSL za ktore co miesiac ( tak bylo w tabelce umowy ) place 303,00,-.
    Kiedy zobaczylem w Internecie ze oplata za opcje 2x szybsza wynosi
    dokladnie tyle samo co aktualnie uiszczam, zadzwonilem do "blekitnych"
    gdzie mnie poinformowano, ze kolejna f-ra bedzie pomniejszona o
    100,00,-. Zaskoczony takim obrotem sprawy powiedzialem, ze skoro w
    umowie byla kwota 303,00, to chce dalej placic stawke wynikajaca z umowy
    i prosze aby w takim razie podniesli mi opcje na 2x szybsza a nie
    obnizali oplaty. Panienka z "blekitnej" powiedziala ze "nie ma sprawy"
    i radzila bym udal sie do BOK w celu dokonania zmiany. Uprzedzila mnie,
    ze bedzie to nowa umowa z ktorej wyniknie zwiazanie sie z TPSA na nowe
    24 miesiace. Jako ze jestem na "polmetku" terminu wynikajacego z umowy
    dotychczasowej, nie bardzo wiem jak to jest prawnie. Dostawcy internetu
    z sieci kablowych TV nie spia oferujac coraz berdziej konkurencyjne do
    tepsy warunki i nie jestem pewiem czy podpisanie nowej umowy na 24mies.
    bedzie dla mnie korzystne. Nowa umowa ( nie wylkuczam jej ale dopiero za
    rok) to pewnego rodzaju ryzyko, wiec jak treaz "ugryzc" decyzje TPSA.???

    --
    jedrus
    ICQ UIN:29696116 To co napisalem to MOJE zdanie, co wcale nie oznacza ze

  • 2. Data: 2006-04-07 13:33:47
    Temat: Re: Raz jeszcze o TePsie SA
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > oplaty. Panienka z "blekitnej" powiedziala ze "nie ma sprawy"
    > i radzila bym udal sie do BOK w celu dokonania zmiany. Uprzedzila mnie,

    Najpierw sprawdz, czy faktycznie mozesz tak migrowac. na grupie
    alt.pl.neostrada byl watek, gdzie ktos majacy DSL w promocji nie mógl
    migorwac bo musialby zaplacic kare za przedterminowa zmiane umowy
    lojalnosciowej. Blueline czesto myli DSL z Neostrada - i te rady nie sa zbyt
    wiarygodne.

  • 3. Data: 2006-04-07 14:05:50
    Od: jedrus <j...@n...psst.pl>

    Użytkownik Cyberix napisał:

> [...]
    > migorwac bo musialby zaplacic kare za przedterminowa zmiane umowy
    > lojalnosciowej. Blueline czesto myli DSL z Neostrada - i te rady nie sa zbyt

    W moim przypadku jest to kolejna (kilka lat posiadam DSLa) umowa po
    wygasnieciu poprzedniej ale bywalo tak, ze tepsa automatycznie podnosila
    opcje w trakcie trwania umowy. Zaczynalem od 512kB i tak doszedlem do
    DSL2. Aktualnie jestem w opcji DSL4 ktora dodano do oferty w czasie w
    ktorym konczyla mi sie umowa poprzednia. Teraz, w trakcie trwania umowy
    widze w ofercie nowe opcje z ktorych DSL8 jest cenowo taki jak dawniej
    DSL4 stad moje pytanie.