  • 21. Data: 2004-01-20 09:47:39
    Temat: Re: Boje z PKP
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > A tak między nami to czym różni się stanie na korytażu w klasie 2 a stanie
    > na korytażu w klasie 1 ?? :)

    W pierwszej klasie sa szersze korytarze... o 10cm ;]]]]]

    --
    wsw

  • 22. Data: 2004-01-20 18:43:46
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > Owszem.
    > No i dowiezie.

    w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa i higieny oraz wygody i
    należytej obsługi...

    > Ależ u nas równiez. Składam zatem wyczerpujący raport, w którym opisuję
    > aroganckie i chamskie zachowanie pasażera :-)

    Co Cię tak śmieszy?
    Bo jak dla mnie, to wizja załatwiania takich spraw jaką prezentujesz
    jest raczej tragiczna...

    KG

  • 23. Data: 2004-01-20 18:58:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa i higieny oraz wygody i
    > należytej obsługi...

    Obsługa jest, pociągi są bezpieczne, w kiblu cieknie woda a wygoda to bardzo
    subiektywne pojęcie... Jednemu w IC nie będize wygodnie, a inny będzie pod
    niebiosa wychwalał węglarkę.

    > Co Cię tak śmieszy?

    Głupota i kłujące w oczy cwaniactwo niektórych gapiczów liczących naiwnie ze
    po paru paszkwilach pod adresem kontrolera kara zostanie umorzona :-)

    > Bo jak dla mnie, to wizja załatwiania takich spraw jaką prezentujesz
    > jest raczej tragiczna...

    Mam rozumiec, ze marzy Ci się odwrotna sytuacja? Cwaniaczek pisze skarge -
    kontroler z miejsca leci na morde, tak?

    pdr
    Olo

  • 24. Data: 2004-01-20 19:54:22
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    Czytam wątek i już Cię nie lubię. Dochodzę do wniosku, że jesteś
    cwaniaczkiem jak każdy KANAR.
    Zawsze jesteś "górą" bo masz plakietkę i blankiecik do wypisania?
    Traf na mnie to wiele nie zdziałasz takim "wyczerpującym raportem, w którym
    opisujesz aroganckie i chamskie zachowania pasażera".
    Zachowanie KANARÓW jest w 99% hamskie, a ty na pewno nie należysz do tego
    1%.

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/

  • 25. Data: 2004-01-20 20:37:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    którym
    > opisujesz aroganckie i chamskie zachowania pasażera".

    ROTFL
    Pobiciem tez mi juz niejeden lump groził

    > Zachowanie KANARÓW jest w 99% hamskie, a ty na pewno nie należysz do tego
    > 1%.

    Na drzewo cwaniaczku
    Plonk

  • 26. Data: 2004-01-20 21:19:42
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl>

    > ROTFL
    > Pobiciem tez mi juz niejeden lump groził

    A kto tu mówi o pobiciu? To tylko potwierdza, że jesteś ham jak większość
    "kanarów".
    Pisząc, że niewiele byś zdziałał takim raportem w waszym "kanarskim" stylu,
    nie miałem na myśli rozwiązań siłowych (ale wy "kanarzy" innych nie znacie)

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/