    From: "tomo" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Boje z PKP
    Date: 19 Jan 2004 22:06:26 +0100

    Miałem oto taką sytuacje.Kupiliśmy z kumplami bilety do klasy
    drugiej.Podjeżdża pociąg a tu klasa druga tak załadowana że nawet nie można na
    korytażu stanąć jak w indiach normalnie.Więc wsiadliśmy do kl pierwszej i
    staliśmy na korytarzu.Kanar sprawdza i mówi że trzeba dopłacić, to ja mu mówie
    że nie dopłace bo w drugiej nawet na korutarzu nie ma gdzie stanąć.On
    powiedział że należą nam się mandaty ale sobie poszedł.Oczywiście żadnego
    mandatu byśmy nie przyjęli bo skoro wykupiłem bilet(jak wiadomo bilet to
    miejsce siedzące) a nawet gdzie stanąć nie było to co miałem zrobić.Co
    sądzicie o tej całej sytuacji?I jakby np sokiści nas wysadzili na najbliższej
    stacji(bo i o tym wspominał) to byśmy wygrali w sądzie z pkp?