  • Data: 2004-01-19 23:09:05
    Temat: Re: Boje z PKP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chyba nie jest dobre wyjście z sytuacji. Pięściami wiele nie
    > zdziałasz. Możesz tylko sam wylecieć z pociągu. A co do zapełnienia
    > pociągów, to uwierz, że w wakacje, czy ferie to jest naprawde tragicznie.
    > Nie ma dodatkowych wagonów i często się zdarza, że składzie
    > lok+A+A+WARS+B+B+B+B (A=1 klasa, B=2 klasa) dla podróżnych dostępne są
    tylko
    > dwa wagony 2 klasy (pozostałe dwa zajmują kolonie). I jak tu mają się
    > pomieścić wszyscy chętni jak jest tylko 160 miejsc siedzących. Raz
    zdarzyło
> [...]

    Zalecenia są takie by w szczególnych wypadkach znajdowało się 10. Poza tym
    zawsze mozna się wryc do wagonu kolonijnego.
    A tak na marginesie - ja na dalsze wyprawy zawsze podróżuję wagonem
    sypialnym. Nawet nie tyle z obawy przed tłokiem co po prostu nie wyobrazam
    sobie parunastogodzinnej podrózy na siedząco...

    pdr
    Olo