  • Data: 2004-01-19 22:30:55
    Temat: Re: Boje z PKP
    Od: "aganser" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak:

    > Sądzę że pasażer ma obowiązek mieć bilet. Jak ma bilet na klasę 2 a
    > podróżuje w 1 to powinien uiscic dopłatę, albo zostać wezwany do
    > uiszczenia opłaty dodatkowej. I nikt by Wam nie kazał niczego przyjmować
    > - "mandat" jest tak samo ważny bez Waszych podpisów jak i z nimi.

    haha, sam na to wpadles? pewnie tak, bo widze, ze masz leb rozwalony - a co
    jak jedzie pociag i nie ma w nim wagonu klasy 2i nie mam pieniedzy na
    doplate? mam biec za pociagiem i udawac, ze siedze w 2 klasie?

    zeby nie bylo - wlasnie taka sytuacja mnie spotkala na trasie Legnica -
    Wroclaw i jakos nikt nie marudzil o doplacie

    --
    aganser