  • Data: 2004-01-19 21:34:56
    Temat: Re: Boje z PKP
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę żebyś wygrał ewentualna sprawe w sądzie. Skoro nie było miejsca w
    > drugiej klasie, to zgodnie z wewnętrza instrukcją H22 dla drużyn
    > konduktorskich, możesz za zgodą kierownika pociągu stać w klasie
    pierwszej.

    Otóż to - za ZGODĄ kierownika pociągu. W tym przypadku zgody nie było.

    > W przypadku gdy kanar chciał wam wypisać dopłate, to należało powiedzieć,
    że
    > w drugiej klasie nie ma miejsca i dlatego stoisz tutaj. Jak on uważa
    > inaczej, to niech znajdzie Ci miejsce w drugiej klasie.

    Nie wierze w to zeby fizycznie nie było miejsca - jakoś na pewno szło się
    wepchać. A jesli nie to trudno - nalezało uiscic dopłatę i jechać w klasie
    1.

    > Dobrze jest też
    > zapytać o numerek służbowy

    Po co pytac? Przeciez widnieje na identyfikatorze TAKIMI wołami....

    > i postraszyć napisaniem skargi.

    <rotfl> dobre sobie - wiesz, wprawdzie kontroluję bilety w komunikacji
    miejskiej a nie na kolei, ale dziennie slysze conajmniej kilka takich grozb
    i kazdorazowo budza one we mnie szczera radosc, gdyz wiem dobrze jak takie
    skargi sa zalatwiane i gdzie trafiaja :-))

    > Ponadto obsługa
    > pociągu nie jest upoważniona do wystawiania madatów, tylko co najwyżej
    opłat
    > dodatkowych.

    Oj przeciez kazdy wie o co chodzi - potocznie ludzie nazywają to
    "mandatem"...

    > domagać się
    > zwrotu kasy za bilety oraz odszkodowania.

    Noo domagać się zawsze mozna...

    pdr
    Olo