  • 31. Data: 2007-08-07 19:28:39
    Temat: Re: Boisko szkolne
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    > Natomiast, jak sobie ktoś skręci nogę na tym boisku, to szkoła odpowiadać
    > ani przed ani po 18 nie będzie.

    W czasie zajęć może odpowiadać, bo zgodnie z rozporządzeniem w sprawie bhp w
    szkołach zajęcia muszą się odbywać pod nadzorem.

    Sz.

  • 32. Data: 2007-08-07 22:39:44
    Od: "Roman Rumpel" <r...@g...pl>

    >. To zamknijmy parki

    A u mnie w mieście Uć to w zasadzie pozamykane są (przynajmniej te
    ładniejsze), a ze stary jestem, to pamietam z czytanych ksiażek, że drzewiej
    to zamykanie parków nie tylko w Łodzi powszechne bywało.
    A co do boiska, to ma mieszane uczucia, mieszkałem przez kilka lat przy
    szkolnym boisku, najpierw nieogrodzonym, potem ogrodzonym i probleme na
    nieogrodzonym nie są grajacy w piłkę, tylko imprezujący do później nocy
    kibice/balangowicze/whoever. Po ogrodzeniu boiska zancznie sie uspokoiło, a
    i szkła do aprzątania boiska było dużo mniej rano, zanim dzieci na WF
    wybiegały.
    Nie mówie, że wątkotwórca chce szkło tłuc, ja tylko taki związek ze swoich
    okien zaobserwowałem.

    > A do samego twórcy wątku. Spróbujcie problemem zainteresować któregoś z
    > radnych. Tylko taktownie i z sensem. Przekonać go, że zakaz jest
    > bezsensowny a w dodatku szkodliwy społecznie.
    A to jest druga strona medalu i pewnie jakis rozsądny kompromis dałoby się
    wypracowac, tylko czy nie jest takim kompromisem już ta godzina 18?

    Pozdrawiam
    RR

  • 33. Data: 2007-08-08 00:42:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 18:07:36 +0000, stern napisał(a):

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 07
    > Aug 2007 17:01:27 +0000, Szerr zeznał(a):

    > bardzo ładnie.
    >
    > Ale dyrekcja ma prawo wprowadzić taki zakaz.

    Już nie mówiąc o tym że poza bezpieczeństwem, liczą się pewnie i koszty
    utrzymania. Urządzenia mniej używane mniej pochłaniają pieniędzy na
    konserwację.

    p. m.

  • 34. Data: 2007-08-08 02:39:58
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    > Ale nikt nikomu nie broni podejmować zgodnych z prawem działań
    > zmierzających do zmiany nieżyciowego regulaminu. Z publicznych pieniędzy
    > zbudowano boisko i

    Nie mów PRLem. Liczy się stan prawny a nie sprawiedliwość dziejowa.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 35. Data: 2007-08-08 03:49:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

    > Nie przesadzasz? Wysuwasz jakieś twierdzenie i oczekujesz od adwersarza,
    > że będzie szukał argumentów?

    Ja nic nie wysuwam.