  • 1. Data: 2007-08-06 11:51:45
    Temat: Nagana pracownika, a pozostali
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    Czy inni pracownicy powinni wiedzieć o naganie udzielonej pracownikowi
    przez pracodawcę?
    Czy inni pracownicy powinni wiedzieć za co dostał naganę?

    W jakiej formie, ustnej, elektronicznej?
    Czy wypowiedzenie słów: "Jan Kowalski" dostał naganę
    wystarczy?

    zyga

  • 2. Data: 2007-08-06 12:14:46
    Temat: Re: Nagana pracownika, a pozostali
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 06 Aug 2007 13:51:45 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Czy inni pracownicy powinni wiedzieć o naganie udzielonej pracownikowi
    > przez pracodawcę?

    Mogą, nie muszą.

    > Czy inni pracownicy powinni wiedzieć za co dostał naganę?

    Mogą, nie muszą.

    > W jakiej formie, ustnej, elektronicznej?

    Pisemnej. Poczytaj sobie Art. 108. i następne w Kodeksie Pracy.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-08-06 21:03:52
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 06.08.2007, o godzinie 13.51.45, na pl.soc.prawo, Zygmunt M. Zarzecki
    napisał(a):

    <ciach>
    zyga, dajesz, czy bierzesz? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 4. Data: 2007-08-07 08:29:47
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > <ciach>
    > zyga, dajesz, czy bierzesz? ;)

    Pudło!
    Albo, daję komuś radę biorąc za to kasę.
    ;-)

    zyga

  • 5. Data: 2007-08-07 11:43:08
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Oszty!*
    A ile odpalisz grupie? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck* + Asia (28.02.2002) + *Daniel (28.04.2004)

  • 6. Data: 2007-08-07 15:30:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom>

    > Oszty!*
    > A ile odpalisz grupie? ;)

    Moje koszty.
    ;-)

    zyga

  • 7. Data: 2007-08-08 09:05:08
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@s...pregierz.kom> napisał w
    wiadomości news:f9729u$bti$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > W jakiej formie, ustnej, elektronicznej?
    > Czy wypowiedzenie słów: "Jan Kowalski" dostał naganę

    witam

    ja wypowiem się tylko w kwestii upublicznienia innym pracownikow faktu
    nałożenia kary porządkowej (regulaminowej) - obecnie Kodeks pracy nie
    przewiduje uprawnienia pracodawcy do informowania wszystkich pozostałych
    pracowników o fakcie nałożenie na jednego z nich kary porządkowej - jest to
    obecnie zakazane; było to możliwe w PRL-u i służyło prewencyjnemu
    oddziaływaniu na pozostałych, by tak nie robili; teraz chroni cię ustawa o
    ochronie danych osobowych, a skoro informacja o ukaraniu, tak jak np.
    informacja o twoim wynagrodzeniu, itp., jest umieszczana w twoich aktach
    osobowych, to tylko tam może taka informacja się znajdować, a nie np. na
    gablotce w sekretariace prezesa firmy, czy na hali w zakładzie, gdzie kazdy
    może czytać to; to jest zakazane; to są twoje dane i tylko ty mozesz
    decydowac o tym, kto poza pracodawcą może do nich miec wgląd;
    najważniejsze - art.108kp ktory określa kary porządkowe, nie wskazuje nadto
    na karę w postaci upublicznienia faktu nałożenia kary porządkowej; to by
    było zbyt dotkliwe, a można tylko wymierzyć jedną karę

    pzdr