  • 11. Data: 2007-08-07 08:20:10
    Temat: Re: Boisko szkolne
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > zie psyjdzie taki poskodowany i zacnie pozywać ze nie zabespiecyła terenu i
    > on zęby stlacił na skolnym boisku.

    Poza czasem zajęć szkolnych szkoła nie może ponosić za to odpowiedzialności.

    Sz.

  • 12. Data: 2007-08-07 09:36:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 10:20
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f999vq$l0n$1@inews.gazeta.pl>):

    Żebyś się nie zdziwił....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 13. Data: 2007-08-07 09:43:26
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    > Żebyś się nie zdziwił....

    Jakąś wiedzę na ten temat posiadasz, jakieś orzecznictwo?

    Sz.

  • 14. Data: 2007-08-07 10:17:22
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    > zie psyjdzie taki poskodowany i zacnie pozywać ze nie zabespiecyła terenu
    > on zęby stlacił na skolnym boisku. Potem przyjedzie TVN i powiedzą, że
    > wszystkiemu winien skandaliczny brak zainteresowania Dyrekcji oraz jej
    > przynależność do kółka różańcowego. I tak dalej....

    Czyli myśląc w ten sposób jeśli zawadze o wystajacą kostke chodnikową idąc
    chodnikiem zalicze glebe wybije ząbki to jak nic moge pozwać miasto? W końcu
    miasto nie zabezpieczyło chodnika w odpowiedni sposób...

    Marcin S.

  • 15. Data: 2007-08-07 10:19:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 12:17
    (autor Marcin
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f99gu2$ru1$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Czyli myśląc w ten sposób jeśli zawadze o wystajacą kostke chodnikową idąc
    > chodnikiem zalicze glebe wybije ząbki to jak nic moge pozwać miasto? W
    > końcu miasto nie zabezpieczyło chodnika w odpowiedni sposób...

    A ja nie mówię czy możesz prawnie.. Fakt faktem, jest to teren pod opieką
    Dyrekcji i zapewne woli ona dbać o bezpieczeństwo (zresztą zapewne również
    samego terenu niszczonego przez użytkowników) w zakresie ludzkim, a nie
    jedynie prawnym.

  • 16. Data: 2007-08-07 10:32:36
    Od: ps <p...@g...pl>

    Marcin pisze:
    (..)
    > Czyli myśląc w ten sposób jeśli zawadze o wystajacą kostke chodnikową idąc
    > chodnikiem zalicze glebe wybije ząbki to jak nic moge pozwać miasto? W końcu
    > miasto nie zabezpieczyło chodnika w odpowiedni sposób...

    No jeśli ta kostka jest źle położona, co czyni chodnik nierównym, co
    może spowodować takie zajście, to tak.. odpowiada za to właściciel
    chodnika :)

  • 17. Data: 2007-08-07 12:24:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Szerr" <s...@g...pl> wrote in message

    > Poza czasem zajęć szkolnych szkoła nie może ponosić za to
    > odpowiedzialności.

    Serio?

  • 18. Data: 2007-08-07 12:25:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Szerr" <s...@g...pl> wrote in message

    > Jakąś wiedzę na ten temat posiadasz, jakieś orzecznictwo?

    A ty posiadasz jakieś?

  • 19. Data: 2007-08-07 12:26:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyli myśląc w ten sposób jeśli zawadze o wystajacą kostke chodnikową idąc
    > chodnikiem zalicze glebe wybije ząbki to jak nic moge pozwać miasto? W
    > końcu miasto nie zabezpieczyło chodnika w odpowiedni sposób...

    Oczywiście, że możesz.
    Tak samo jak możesz pozwać miasto za to, że się przewróciłeś na
    nieodsniezonym chodniku, tudzież rozwaliłeś samochód na dziurze w drodze.

  • 20. Data: 2007-08-07 14:07:41
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Serio?

    Serio. Jeżeli wszystkie urządzenia były prawidłowo przymocowane i spełniały
    wymagane normy bezpieczeństwa, to nie widzę podstaw do odpowiedzialności
    szkoły za wypadek.

    Sz.