  • 21. Data: 2019-06-21 08:17:51
    Temat: Re: Bodnar czy Ciarka?
    Od: p...@g...com

    Bodnar sie wychylil ale szybko przypomniano mu ze nie jest nietykalny :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=-GZUICB-wg4

  • 22. Data: 2019-06-21 09:01:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 08:15, p...@g...com pisze:

    > Jak informuje ,,Gazeta Wyborcza", dziewczynka miała poderżnięte gardło, liczne rany
    kłute klatki piersiowej i szyi. 10-latka miała także ślady, które miały jednoznacznie
    wskazywać na seksualny charakter mordu. ,,Narządy rodne dziecka zostały zmiażdżone
    narzędziem o tępych krawędziach" - informuje gazeta.

    > mowisz ze to mozna wyleczyc ? IMHO jak przydarzy mu sie wypadek sledztwo zostanie
    umorzone po 24h

    Mówisz, że brutalne zbrodnie popełniają tylko "niepoczytalni"? Wogóle to
    narazie nic nie wskazuje, żeby był niepoczytalny.

    Shrek

  • 23. Data: 2019-06-21 09:37:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jun 2019 09:01:23 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Mówisz, że brutalne zbrodnie popełniają tylko "niepoczytalni"? Wogóle to
    > narazie nic nie wskazuje, żeby był niepoczytalny.

    Poczytalny jak najbardziej tyle że socjopata. Shrek, dożyję tego że
    ustawisz sobie delimiter (o - takie coś "-- " w stopce podpisu?)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2019-06-21 09:45:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczytalny jak najbardziej tyle że socjopata. Shrek, dożyję tego że
    > ustawisz sobie delimiter (o - takie coś "-- " w stopce podpisu?)

    Przypuszczam że wątpię - nie używam sygnaturki, więc nie ma czego
    obcinać - chyba że czegoś nie wiem.

    Shrek

  • 25. Data: 2019-06-21 09:47:45
    Temat: Re: sygnatury/stopki w postach usenetowych [Was: Bodnar czy Ciarka?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przypuszczam że wątpię - nie używam sygnaturki, więc nie ma czego
    > obcinać - chyba że czegoś nie wiem.
    >
    > Shrek

    Możesz potraktować to pytanie jako sugestie żebyś przerzucił
    podpisywanie się do sygnaturki/stopki.

    https://support.mozilla.org/pl/kb/sygnatury

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2019-06-21 10:02:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jun 2019 09:45:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > Przypuszczam że wątpię - nie używam sygnaturki, więc nie ma czego
    > obcinać - chyba że czegoś nie wiem.
    >
    > Shrek

    No ale używasz podpisu. Co, mamy ci przezentować twój własny podpis w
    każdej ripoście albo go ręcznie wycinać? Podpisuj się w sygnaturce z
    delimiterem i będzie wspaniale. I wcale nie musisz tam zawierać żadnej
    wspaniałej myśli, wystarczy sam podpis.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2019-06-21 10:40:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 09:47, A. Filip pisze:

    > Możesz potraktować to pytanie jako sugestie żebyś przerzucił
    > podpisywanie się do sygnaturki/stopki.
    >
    > https://support.mozilla.org/pl/kb/sygnatury

    Jeśli wam zależy, to proszę bardzo. Teraz ok?

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-06-21 11:00:58
    Temat: Re: sygnatury/stopki w postach usenetowych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Jeśli wam zależy, to proszę bardzo. Teraz ok?

    Oki - zasadniczo chodzi(ło) o to by to było automatycznie wycinane przy
    tworzeniu odpowiedzi na twoje posty. Teraz już tak jest.

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2019-06-21 11:12:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2019 o 11:00, A. Filip pisze:

    > Oki - zasadniczo chodzi(ło) o to by to było automatycznie wycinane przy
    > tworzeniu odpowiedzi na twoje posty. Teraz już tak jest.

    No problem. Przepraszam, jeśli nie spełniłem netykiety.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2019-06-23 00:34:01

    > A Bodnar robi co zawsze robił bo takie ma zasady i zadanie, a że robi,
    > to bardzo dobrze o nim świadczy.

    I twierdzisz że zawsze czuwa nad prawidłowym zakuciem np. prawackich
    przestępców? ;-)