  • 531. Data: 2022-05-30 06:51:08
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A sam masz problem z oceną działań Rosjan, czy wtedy Niemców?

    Nie. Nie mam. Ale z ciekawości pytam o ocenę działań izraela w stosunku
    do palestyńczyków i turcji w stosunku do kurdów. No bo czym się różnią
    od działań kacapów? Poza tym że izrael i turcja są trochę "nasi"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 532. Data: 2022-05-30 07:00:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to ja bym ich zamknął.

    No to zamykajcie:P No ale nie zamkniecie. Dlatego piszę że powodem
    zamknięcia RT wcale nie jest popieranie kurewstwa (bo wtedy należałoby
    zamknąć znacznie więcej) a po prostu popieranie _kacapskiego_ kurewstwa.
    I wcale mi ich nie żal. Żal mi prawa które pozwala po uważaniu, decyzją
    ministra, niszczyć podmioty gospodarcze jak i prywatne, pod jawnie
    fałszywymi powodami. To jak danie małpie granatu i musi się zemścić.

    > Oni nie są lepsi, ale to się wszystko na tym jednym trzyma. Widzisz
    > kogokolwiek z szansą do pretendowania do takiej roli po upadku
    > rzeczonego osobnika?

    No widzę kilku.

    Oni wszyscy to jak taka sfora starająca odgryść coś
    > dla siebie, ale nie widze nikogo, kto by tę sforę mógł jednoczyć,
    > trzymając za mordy rzecz jasna.

    Ale towarzysze partyjni mu nie potrzebni - najwyżej sobie nowych
    narucha. Ważne żeby wyborców i kluczowe resorty przejął. Także szampana
    przy coffin dancing byłbym skłonny się napić, ale co do szczęśliwego
    zakończenia jestem sceptyczny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 533. Data: 2022-05-30 09:14:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W sumie wydawało mi się zawsze, że wiem, ale z II Ws mało to miało
    > wspólnego, więc z ciekawością wysłucham Twojego pomysłu.

    Dziecko drogie, jesteś żywym dowodem na porażkę systemu edukacji.
    Po chuj zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska

    "Celem Europejskiej Wspólnoty Węgla i Stali było utworzenie wspólnej
    puli produkcji węgla i stali, aby zapobiec wojnie gospodarczej[17]. Było
    to urzeczywistnienie planu opracowanego przez Jeana Monneta, a
    upowszechnionego przez francuskiego ministra spraw zagranicznych Roberta
    Schumana[18]. W dniu 9 maja 1950, który później został ustanowiony Dniem
    Europy[19], Schuman przedstawił propozycję utworzenia organizacji
    europejskiej, twierdząc, że jest to niezbędne do utrzymania pokojowych
    stosunków[18]. Propozycja ta, znana jako deklaracja Schumana, jest
    uważana za początek dzisiejszej Unii Europejskiej[20]"

    > Kilka oisób nad konwencjami pracowało. Sądzisz, że wszyscy byli psychiczni?

    Nie, nie wszyscy.
    Tylko ci, którzy twierdzą, że te prawa wprowadzano z braku wolnej
    przestrzeni, na których można toczyć wojny.

    > Jest - jak celnie zauważyłeś. ale ona jest i nie ma co udawać, że jej
    > nie ma.

    Są tacy co udają, że jej nie ma.
    I są też tacy, którzy próbują usprawiedliwiać bandytów "bo wojna, a na
    wojnie się strzela".

    > i tu wiele masz racji, ale nadal nie mam co na to poradzić.

    Jak dziecko we mgle...
    (że też takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom...
    policjantowi... to jest dramat)
    Możesz na początek nie usprawiedliwiać bandytów wojną "bo na wojnie się
    strzela i broni kolegów z czołgu".

    To tłumaczenie dziesięciolatka, który jeszcze nie dojrzał emocjonalnie i
    nie wszystko jeszcze rozumie.

    > Której wojny celem było zabicie kogokolwiek samo w sobie?

    Dziecko drogie, ile klas podstawówki trzeba skończyć żeby przyjęli do
    policji?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj.
    Piotr

  • 534. Data: 2022-05-30 09:20:44
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ale my omawiamy strzał do kolarza uwieczniony przez DRON, a nie to, co
    > się tam później zdarzyło.

    Pierdolenie dyrdymałów o rodzaju pocisku, o takiej czy srakiej broni z
    której strzelano, niczego nie zmienia.
    Czemu to ma służyć?

    Ten strzał to była integralna część tego, co się zdarzyło później. Nie
    tylko w tym mieście.
    Przyjechali bandyci i strzelają do ludzi, a ty opowiadasz jakieś
    pierdoły o kolegach z czołgu. I próbujesz na siłę zainteresować tym innych.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj.
    Piotr

  • 535. Data: 2022-05-30 09:43:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 09:20:44 +0200, Kviat wrote:

    > Pierdolenie dyrdymałów o rodzaju pocisku, o takiej czy srakiej broni z
    > której strzelano, niczego nie zmienia.
    > Czemu to ma służyć?

    konwencja haska, czyli obowiązujące prawo?

    Art. 25.
    Wzbronione jest atakowanie lub bombardowanie w jakibądź sposób
    bezbronnych wsi, domów mieszkalnych i budowli.

    Ale jak obsadzone uzbrojonymi cywilami, to juz nie jest bezbronne,
    wiec mozna.

    Jest jeszcze

    Art. 26.
    Dowódca wojsk napadających zanim przystąpi do bombardowania, za
    wyjątkiem wypadków szturmu, powinien uczynić wszystko, co jest w jego
    mocy, aby uprzedzić o tem władze.

    Art. 27.
    Podczas oblężeń i bombardowań należy zastosować wszelkie niezbędne
    środki, ażeby w miarę możności oszczędzone zostały świątynie, gmachy,
    służące celom nauki, sztuki i dobroczynności, pomniki historyczne,
    szpitale oraz miejsca, gdzie zgromadzeni są chorzy i ranni, pod
    warunkiem, ażeby te gmachy i miejsca nie służyły jednocześnie celom
    wojennym.
    Obowiązkiem oblężonych jest oznaczyć te gmachy i miejsca za pomocą
    specjalnych widocznych znaków, które będą notyfikowane oblegającym.

    Art. 28.
    Zabrania się wydawania na łup miast lub miejsc nawet zdobytych
    szturmem.

    Tylko czy Rosja i Ukraina podpisaly?

> [...]
    > Przyjechali bandyci i strzelają do ludzi, a ty opowiadasz jakieś
    > pierdoły o kolegach z czołgu. I próbujesz na siłę zainteresować tym innych.

    No coz, w 1945 hitlerowcy sie troche zdziwili, ze wojna to tez
    zbrodnia.
    Ale Putin sie raczej nie zdziwi :-(

    J.

  • 536. Data: 2022-05-30 10:44:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-30, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > bezbronnych wsi, domów mieszkalnych i budowli.
    >
    > Ale jak obsadzone uzbrojonymi cywilami, to juz nie jest bezbronne,

    Niemowlak z karabinem też?

    --
    Marcin

  • 537. Data: 2022-05-30 12:20:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 08:44:12 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Niemowlak z karabinem też?

    Jak zobaczą lufe wystająca z okna czy z wózka, to sie nie musza
    zastanawiac czy niemowlak.

    J.

  • 538. Data: 2022-05-30 13:23:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 May 2022 18:12:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > Zapewne słyszałeś o zasadzie nieoznaczoności. No więc taki "partyzant"
    > jest własnie "nieoznaczony" i jego status jest określany dopiero w
    > momencie dokonania obserwacji. W zależności od preferencji obserwatora.

    Bardzo nowatorskie spojrzenie na zasadę nieoznaczoności; wiele się można
    nauczyć, choć nie warto, bo owa zasada jest jednak o czym innym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 539. Data: 2022-05-30 13:33:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 May 2022 15:21:46 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Może wrzucił Heisenberga w tym sensie że to co chce się uzyskać
    > dokładnie najbardziej wpływa na pomiar innych wartości. Takie odejście
    > od zasady że można naraz zmierzyć sparowane wartości i zawsze/każdemu
    > wyjdzie to samo. Zasadę Heisenberga można uogólnić na bardzo wiele
    > sposobów i nie mam pewności czy Shrek nie uogólniał jeszcze inaczej.

    Jak dla mnie, Shurek kiedyś tam usłyszał dzwonienie, tylko nie ma pojęcia,
    z którego kościoła i dlatego dualizm korpuskularno-falowy przypisał
    Haisenbergowi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 540. Data: 2022-05-30 13:57:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Bardzo nowatorskie spojrzenie na zasadę nieoznaczoności; wiele się
    > można nauczyć, choć nie warto, bo owa zasada jest jednak o czym innym.

    Ty z niej nic na prawnym polu nie wyciągniesz?
    Shrek średnio udatną analogię IMHO wyciągnął.

    --
    A. Filip