  • 11. Data: 2004-01-16 06:04:01
    Temat: Re: Blokada P2P
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > Chyba niebardzo zrozumiales o co chodzilo "Piwek" ... W momencie kiedy
    > jestes czysty i uzywasz P2P do legalnych rzeczy (ale kto tak naprawde tak
    > tego uzywa) to mozna wlaczyc z opem ... Jednak op ma logi co gdzie do kogo
    > slales ...
    > Oczywiscie jesli uzywales sieci tylko do wysylania tego co mozna to
    walczyc
    > walczyc :D

    Zrozmialem doskonale o co chodzilo. Zgadzam sie z Toba. Jesli jest czysty
    to - walczyc ! ;-)

  • 12. Data: 2004-01-16 08:04:42
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko uwazaj bo w ramach odwetu admin moze wlaczyc Ci
    > udostepnienie netu a potem stosowne logi przekazac
    > odpowiednim organom scigania...Tu sprawa jest
    > sliska bo przeciez wszyscy wiedza po co Ci p2p...

    Taaak? Od kiedy ludzie są telepatami?

    Możesz podejrzewać, zgadywać, pomawiać - ale wiedzieć nie wiesz. P2P równie
    dobrze można wykorzystywać do dzielenia się plikami, do których dzielenia
    się ma się prawo. Ot co!

  • 13. Data: 2004-01-16 08:15:01
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego uzywa) to mozna wlaczyc z opem ... Jednak op ma logi co gdzie do kogo

    Taaaak... Kompletne archiwum zawartości wszystkich pakietów?

    Bzdura totalna - policz sobie, ile by to zajęło.

    Adresy i porty nawiązywanych połączeń - to owszem. Ale zawartości pakietów
    nikt (rozsądny) nie trzyma...

    Więc op wie najwyżej, z kim było połączenie nawiązane. A co on tam
    przesyłał - to już chyba tylko wróżbita. Nawet jeśli wykombinuje nazwę
    jakiego udostępnionego pliku (może to zrobić sam odpalając jakieś P2P) to
    bez jego ściagnięcia skąd będzie wiedział, że w pliku o nazwie
    "MenInBlack.avi" będzie faktycznie wiadomy film, a nie np. reportarz z...
    seminarium duchownego ;)

  • 14. Data: 2004-01-16 08:16:03
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A masz w umowie punkt mowiacy, ze podporzadkujesz sie KC?
    > Zreszta jesli nie masz to i tak admin ma prawo wylaczyc Ci
    > dostep jesli lamiesz prawo

    A kto powiedział, że łamie prawo?

    > -nawet nie tylko p2p w takim przypadku moe wylaczyc ale i
    > cale lacze (takze w przypadku kiedy lacze wykorzystujesz
    > w inny nielegalny sposob- wlamujesz sie itp.). Tak naprawde
    > imho nie wygrasz jesli sciagasz nielegalne oprogramowanie
    > filmy czy muzyke.

    Aha. No i mamy publiczne pomówienie.

    Czyli przestępstwo przeciwko dobrom osobistym.

    I co teraz, przestępco paskudny?

    ;-P

  • 15. Data: 2004-01-16 12:30:11
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Wcale tego nie neguje... Ale jak idzie plik o nazwie matrix.mpeg wielkosci
    650 MB to juz mozna miec podejrzenia?Ale jesli uzywasz legalnie to naprawde
    nie masz sie o co martwic.

  • 16. Data: 2004-01-16 12:33:45
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

> [...]
    > bez jego ściagnięcia skąd będzie wiedział, że w pliku o nazwie
    > "MenInBlack.avi" będzie faktycznie wiadomy film, a nie np. reportarz z...

    Jasne, ze tak. To wszystko prawda co mowisz. ALE!
    Po pierwszse jesli admin zechce do sobie zapisze logi z jednego dnia dla
    danego uzytkownika i duzo to nie zajmie.
    Po drugie przesylanie pliku maninblack powoduje juz, ze admin moze miec
    podejrzenie, a jesli ma podejrzenie to moze to zglosic. A jesli jest
    podejrzenie to i odpowiednie organy moga chciec sie zainteresowac. Wiec
    jescze raz powtorze, ze jesli ktos jest czysty to faktycznie nie ma co sie
    martwic i trzeba walczyc o p2p ale jesli ma cos na sumieniu to czy jest
    sens?

    wiadomości news:bu86l4$ijr$2@atlantis.news.tpi.pl...

  • 17. Data: 2004-01-16 12:38:44
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    > A kto powiedział, że łamie prawo?

    Napisalem: JESLI lamie prawo. Moze wytlumaczyc, ze zaszlo podejrzenie i
    dlatego wylaczyl. Jesli bedziesz go przyciskal to CI wlaczy ale nastepnym
    razem zamiast wylaczac p2p zglosi gdzie trzeba dlatego nie ma co walczyc
    jesli nie jest sie czystym. Jesli sie jest to oczywiscie- Trzeba!.

    > Aha. No i mamy publiczne pomówienie.

    Czy zauwazyles slowo JESLI ? To jest zdanie warunkowe. Nie ma tu absolutnie
    pomowienia. Pomowieniem moglo by byc stwierdzenie: "Nie wygrasz bo sciagasz
    piracki soft". Ale nic takiego nie poweidzialem bo tego po prostu nie wiem.
    Autor wiadomosci tego nie napisal.

    .

    > I co teraz, przestępco paskudny?

    A to natomiast mogloby byc juz pomowienie.

  • 18. Data: 2004-01-16 16:49:46
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Napisalem: JESLI lamie prawo. Moze wytlumaczyc,
    > ze zaszlo podejrzenie i dlatego wylaczyl.

    Nie może. Od karania i uznawania winnym jest sąd.

    > Jesli bedziesz go przyciskal to CI wlaczy ale nastepnym
    > razem zamiast wylaczac p2p zglosi gdzie trzeba

    Do tego ma prawo, ale miałby sporo do zgłaszania zapewne.

    Włącznie z naruszeniem przez siebie samego Art. 267 KK "Kto bez uprawnienia
    uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną,....." za podglądanie
    pakietów.

    [ciach]

    > A to natomiast mogloby byc juz pomowienie.

    Ciapulku - weź poczytaj sobie netykietię i dowiedz się, co to są 'mordki'
    a.k.a. 'emoticony' i przestań mnie wkurzać. Czy może twoja reakcja jest
    wynikiem nie tyle nieznajomości 'mordek', a inherentnym brakiem poczucia
    humoru?

  • 19. Data: 2004-01-16 16:52:51
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jasne, ze tak. To wszystko prawda co mowisz. ALE!
    > Po pierwszse jesli admin zechce do sobie zapisze logi
    > z jednego dnia dla danego uzytkownika i duzo to nie zajmie.

    Zapisać sobie może i zapisze, ale przyznać się do tego już nie powinien -
    Art.267 KK IMHO tu zadziała

    > Po drugie przesylanie pliku maninblack powoduje juz, ze
    > admin moze miec podejrzenie, a jesli ma podejrzenie to
    > moze to zglosic. A jesli jest podejrzenie to i odpowiednie
    > organy moga chciec sie zainteresowac.

    Mogą, ale czy prokurator wystawi nakaz na podstawie samej tylko nazwy
    pliku - która może być fikcyjna właśnie po to, żeby nadgorliwy
    administratorek zrobił z siebie głupka?

  • 20. Data: 2004-01-16 16:56:20
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wcale tego nie neguje... Ale jak idzie plik o nazwie matrix.mpeg
    > wielkosci 650 MB to juz mozna miec podejrzenia?

    Wiesz, możesz mieć też podejrzenia, że 'dres' chce Cię napaść, bo na Ciebie
    spode łba patrzy - i co z tego? ;)