  • 11. Data: 2007-04-15 18:48:37
    Temat: Re: Bioenergoterapia
    Od: c...@p...onet.pl

    > "Ryba": Tekst jednolity:http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?tod
    o=file&id=WDU19500500458&ty...

    Link, ktory podales jest do "Ustawy ... o zawodzie lekarza", a w Art 2
    jest definicja lekarza, w ktorej, wg mnie nie mieszcza sie
    bioenergoterapeuci nie bedacy lekarzami. Bioenergoterapeutą moze byc
    kazdy.

    Rafal

  • 12. Data: 2007-04-15 19:15:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    A co powiesz o art. 58 tej ustawy :-) Ta ustawa ma więcej niż dwa artykuły.

  • 13. Data: 2007-04-15 19:26:32
    Od: c...@p...onet.pl

    > Ale przeważnie w grę wchodzi art. 58 Ustawy o zawodzie lekarza i lekarza
    > dentysty. O wiele łatwiej przecież udowodnić, że ktoś udziela porad, niż
    > dowieść, że udzielenie takiej a nie innej porady spowodowało określony skutek.

    Art.58, a szczegolnie p.1, wedlug mnie, jednoznacznie dyskwalifikuja
    wszelkich bioenergoterapeutow i innych szrlatanow. Dlaczego, pomimo to
    mamy intensywny rozwoj tej sfery zrobkowania.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2007-04-15 20:12:25
    Od: c...@p...onet.pl

    > A co powiesz o art. 58 tej ustawy :-) Ta ustawa ma więcej niż dwa artykuły.

    Tak, masz racje, przepraszam.

    pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2007-04-15 20:41:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma tam np. wyr. SN.

    Wyroki SN NIE SA PRAWEM
    Sady w Polsce prawa nei tworza. To nie USA.
    PRAWO to ustawy Sejmowe + akty wykonawcze.
    Moze tez byc prawo lokalne - tworzone w oparciu o ustawy przez organy
    samorzadowe.

    Kiedy wreszcie zaczniesz sie leczyc kobieto?

  • 16. Data: 2007-04-15 20:45:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To nie prawda, że tam jest całe polskie prawo.
    > Nie ma tam np. wyr. SN.

    Wyroki sądu nie są obowiazującym prawem

    > Nie ma tam np norm PN , które też mają czasem wykładnie prawniczą.
    > A swoją drogą jest skandalem by obowiązujące prawo było płatne,
    > a tak jest z normami, PN i ISO też.

    A to już święta racja.

  • 17. Data: 2007-04-15 20:45:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Art.58, a szczegolnie p.1, wedlug mnie, jednoznacznie dyskwalifikuja
    > wszelkich bioenergoterapeutow i innych szrlatanow. Dlaczego, pomimo to
    > mamy intensywny rozwoj tej sfery zrobkowania.

    A znasz jakieś przykłady. Bo ja znam jeden i ten pewnie za długo nie podziała.
    :-)

  • 18. Data: 2007-04-16 20:27:49
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wyroki sądu nie są obowiazującym prawem
    Sądu najwyższegosą.
    Są uszczegółowieniem ustawy, a więc są wykładnią prawa,
    i mają moc obowiązującą- to , sama nazwa, (że są obowiązujące lub nie)
    - dowodzi , że stanowią prawo.

  • 19. Data: 2007-04-16 20:54:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Sądu najwyższegosą.
    > Są uszczegółowieniem ustawy, a więc są wykładnią prawa,
    > i mają moc obowiązującą- to , sama nazwa, (że są obowiązujące lub nie)
    > - dowodzi , że stanowią prawo.

    Zanim wdam się w spór z Tobą oczekiwał bym podstawy prawnej Twojego
    stwierdzenia. Po dyskusji na temat wyższości pionowych nad poziomymi znakami
    drogowymi przeprowadzonej w innym wątku chwilowo mam dość dowodzenia, że białe
    jest białe, bo jest białe. Znajdź przepis, który mówi, że Wyrok Sądu Najwyższego
    jest wiążącym wszystkich prawem.

  • 20. Data: 2007-04-18 14:25:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie ma tam np norm PN , które też mają czasem wykładnie prawniczą.
    > A swoją drogą jest skandalem by obowiązujące prawo było płatne,

    normy nie są bodajże obowiązującym prawem od jakiegoś czasu...