  • 61. Data: 2003-10-08 16:54:17
    Temat: Re: Bilety tramwajowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zgoda pod jednym warunkiem. Że ten zbłąkany będzie wiedział, że w
    Katowicach mają takie odmienności. W 99% wypadków pójdzie do autobusu
    przekonany, że jak w cywilizowanym świecie tam również kupi bilet.

  • 62. Data: 2003-10-08 18:03:51
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jesli nie mogl? ,nie mial czasu ,mozliwosci??
    > Zreszta jak juz wywnioskowalem moge jechac na gape
    > w takim przypadku wiec po co filozofowac dalej? :-P
    > (mowa o mpk krakow)

    MPK Krakow mnie niespecjalnie obchodzi, natomiast ode mnie bankowo dostałbys
    mandat.

    pdr
    Olo

  • 63. Data: 2003-10-08 18:26:56
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale jak się dogada z kontrolerem, to może mieć 50% od mandatu. To więcej,
    > niż prowizja od biletu. teraz już wiesz, o co mi chodzi?

    A w takim układzie mi sie to niespecjalnie opłaca.

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2003-10-10 07:25:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Zgoda pod jednym warunkiem. Że ten zbłąkany będzie wiedział, że w
    > Katowicach mają takie odmienności. W 99% wypadków pójdzie do autobusu
    > przekonany, że jak w cywilizowanym świecie tam również kupi bilet.

    Poznań to również "barbarzyńskie miasto". Bilet u kierowcy można kupić
    jedynie w porze nocnej.

    Pozdr
    Leszek