  • 1. Data: 2003-10-03 18:29:17
    Temat: Mam pytanie
    Od: "Darek.R" <g...@p...onet.pl>

    czy istnieje w chwili obecnej jakaś metoda, by zmusić do leczenia ,
    lub
    skierowac na leczenie zamknięte osobę będącą w stanie uzależnienia od
    alkoholu...

    Darek R .

  • 2. Data: 2003-10-04 08:28:02
    Temat: Re: Mam pytanie
    Od: "otucha" <o...@o...pl>

    > czy istnieje w chwili obecnej jakaś metoda, by zmusić do leczenia ,
    > lub
    > skierowac na leczenie zamknięte osobę będącą w stanie uzależnienia od
    > alkoholu...

    jeśli osoba nie ma ubezwłasnowolnienia nikt za nią nie podejmie decyzji jak
    tylko sam uzależniony(a). Można jedynie rozmawiać i starać się prekonać
    przedstawiając dobre strony leczenia. Chociaż osoba uzależniona może stawiać
    opór na leczenie w zamknięciu. Osoba uzalezniona sama może podjać decyję o
    takim leczeniu....

    otucha

  • 3. Data: 2003-10-04 10:10:40
    Od: "Darek.R" <g...@p...onet.pl>

    otucha wrote:

> [...]
    > osoba uzależniona może stawiać opór na leczenie w zamknięciu. Osoba
    > uzalezniona sama może podjać decyję o takim leczeniu....

    thx za odpowiedź....ale mnie to nie pocieszyło..:-(

    Darek R .

  • 4. Data: 2003-10-04 23:33:03
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > czy istnieje w chwili obecnej jakaś metoda, by zmusić do leczenia ,
    > lub
    > skierowac na leczenie zamknięte osobę będącą w stanie uzależnienia od
    > alkoholu...

    Gminna komisja ds problemow alkoholowych ma mozliwosc skierowania wniosku do
    sadu o przymusowe leczenie otwarte lub zamkniete.

    Dan