  • 51. Data: 2005-06-19 14:20:45
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Powie nie wiem i styknie. A imie ojca lub matki to nie problem.

    Powie nie wiem i trafi na dołek :-)
    Znasz osobę która nie wie jak się matka nazywa?

    pdr
    Olo

  • 52. Data: 2005-06-19 14:53:33
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Powie nie wiem i trafi na dołek :-)
    > Znasz osobę która nie wie jak się matka nazywa?

    Nie:) ale tak tylko pytam:) Wkoncu nie ma nigdzie napisane ze musze znac
    nazwisko panienskie matki, nie?:)

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 53. Data: 2005-06-19 15:19:52
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:d93use$31k$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba jednak to Ty nie rozumiesz.
    > Chodzi mi o wręczenie druku wezwania do zapłaty. Niby jak to sobie
    > wyobrażasz
    > w sytuacji, gdy zainteresowany nie pokwitował odbioru?

    No ja np. wyobrazam sobie to dokladnie tak samo jak przychodzi
    wezwanie do domu zwyklym listem, a nie poleconym.
    Wiem, wiem, ze to inna para kaloszy :)

    Kontroler to nie poczta - mu trzeba kwitowac nawet to ze oddal mi
    bilet po sprawdzeniu :) Sorry, nie moglem sie powstrzymac.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 54. Data: 2005-06-19 17:06:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Chyba jednak to Ty nie rozumiesz.
    > Chodzi mi o wręczenie druku wezwania do zapłaty. Niby jak to sobie wyobrażasz
    > w sytuacji, gdy zainteresowany nie pokwitował odbioru?

    Do mnie różne wezwania przychodzą też listami zwykłymi i też nie mają
    potwierdzenia odbioru.
    Może należałoby jednak wręczać wezwania bez podpisu, niech sobie na
    spokojnie w domu poczyta, a tak to nawet jakby chciał to nie ma jak, bo
    nie dostał.
    Przecież i tak to niczego nie zmienia, czy się podpisał, czy nie.

  • 55. Data: 2005-06-19 17:27:40
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No ja np. wyobrazam sobie to dokladnie tak samo jak przychodzi
    > wezwanie do domu zwyklym listem, a nie poleconym.
    > Wiem, wiem, ze to inna para kaloszy :)

    Dobrze że wiesz.

    pdr
    Olo

  • 56. Data: 2005-06-19 17:30:12
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie:) ale tak tylko pytam:) Wkoncu nie ma nigdzie napisane ze musze znac
    > nazwisko panienskie matki, nie?:)

    Nie jest też nigdzie napisane że musisz znać swoje nazwisko, czy swój adres i
    co z tego?

    pdr
    Olo

  • 57. Data: 2005-06-20 06:27:16
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 18 cze o godzinie 18:26, na pl.soc.prawo, Aleksander Kwaśniak
    napisał(a):

    > Rozbijmy na dwie grupy:
    > 1) faktycznie bezdomni - takich nikt do niczego nie będzie wzywał ani
    > zobowiązywał, mogą jedynie dostać po mordzie albo nożem pod żebro,

    Ty faktycznie nie masz miejsca na zwoje mózgowe - masz sieczkę zamiast
    mózgu.
    Ciebie już nie da się leczyć - chyba że na paznokcie u stóp.

    --
    Herbi
    20-06-2005 08:27:14

  • 58. Data: 2005-06-20 06:30:01
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A bardziej szczegółowo? Co mas zna myśli - poproś kogoś by Ci podyktował
    > więcej danych w tym temacie - piszesz tutaj ogólnikowo - a szkoda - nie ma
    > z czego się pośmiać.

    Policja może na miejscu sprawdzić prawdziwość podanych danych.
    Wprowadzanie w błąd policjanta jest karalne.

    L.

  • 59. Data: 2005-06-20 06:30:47
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    napisał(a):

> [...]

    więcej danych w tym temacie - piszesz tutaj ogólnikowo - a szkoda - nie ma

    20-06-2005 08:30:45

  • 60. Data: 2005-06-20 07:00:04
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 20 cze o godzinie 08:30, na pl.soc.prawo, Liwiusz napisał(a):

    > Policja może na miejscu sprawdzić prawdziwość podanych danych.

    Dlatego Kira zapytał/a tak:
    tego, co czlowiek o sobie powiedzial
    ^^^^^^^^^^

    i w domyśle chodziło o to że delikwenta nie trzeba doprowadzać na
    posterunek, policjant może być na miejscu.

    > Wprowadzanie w błąd policjanta jest karalne.

    A jaki to będzie rodzić skutek dla osoby która ... skłamała?

    Olo doprowadził osobę która podróżowała bez ważnego biletu tramwajem na
    posterunek. Osoba ta podaje dane które po sprawdzeniu na komisariacie
    okazują się poprawne. Osobie tej zostaje wypisany blankiet opłaty
    dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu nawet w obecności policjantów.

    Za jakiś czas na adres osoby która została 'spisana i sprawdzona' przez
    policjantów przychodzi wezwanie do zapłaty - jakie taka osoba ma szanse na
    uniknięcie ZŁODZIEJSKIEGO zapłacenia za cos czego nie zrobiła?

    Ale najlepsze jest to - jak policja teraz złapie *tego co okłamał policję*?
    Dopiero gdy złapią taką osobę - można będzie ja ukarać za wprowadzenie
    policjanta w błąd - prawda? :)

    --
    Herbi
    20-06-2005 09:00:02