  • 1. Data: 2005-06-14 09:24:07
    Temat: [umowa] w jakim jezyku
    Od: MK <v...@w...pl>

    witam !

    czy moglbym poprosic o opinie w nastepujacej sprawie:

    bede budowal strone www dla zarejestrowanej w Polsce firmy, ktorej
    wlascicielem jest osoba wylacznie anglojezyczna
    z wiadomych wzgledow chce podpisac prosta umowe w ktorej tresci znajda
    sie podstawowe informacje takie jak:
    kto
    komu
    co
    na kiedy
    i za ile

    i tu moje pytanie: czy umowa taka bedzie wiazaca (w opinii sadu) jezeli
    zostanie zawarta w jezyku angielskim ? czy tez mam obowiazek sporzadzic
    ja w jezyku polskim i ewentualnie przetlumaczyc na angielski dla
    zleceniodawcy ?
    nie ukrywam ze wolalbym aby tresc byla angielska - zlecenie nie jest
    duze, umowa prosta wiec zupelnie zbedne wydaja mi sie koszty
    zaprzysieglych tlumaczen.
    celem takiego dokumentu (podpisanego przez zleceniodawce) byloby
    posiadanie dowodu w ewentualnym postepowaniu sadowym

    z gory dzieki

    mk

  • 2. Data: 2005-06-14 09:38:39
    Temat: Re: [umowa] w jakim jezyku
    Od: maHo <m...@p...net>

    MK wrote:
    [ciach]
> [...]
    > nie ukrywam ze wolalbym aby tresc byla angielska - zlecenie nie jest
    > duze, umowa prosta wiec zupelnie zbedne wydaja mi sie koszty

    Ja bym na twoim miejscu nie robił tłumaczenia przysięgłego, tylko sam to
    przetłumaczył w ten sposób że w lewej kolumnie jest tekst polski, a w
    prawej odpowiadający jemu tekst angielski.

    Oczywiście jeżeli umowa będzie rzeczywiście prosta.

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-06-14 13:20:50
    Od: MK <v...@w...pl>