  • 31. Data: 2005-06-18 19:31:06
    Temat: Re: Bileciki do kontroli - pytanie ?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Sat, 18 Jun 2005 21:48:50 +0200]:

    > I niech się koleżanka martwi.

    A nie, ja sie tylko pytam po jaka cholere w ogole sie tych
    ludzi na policje fatyguje, skoro potwierdzenie jest takie
    samo, jak na miejscu przy zwyklym zapisaniu sobie tego, co
    czlowiek o sobie powiedzial...

    Kira

  • 32. Data: 2005-06-18 19:48:50
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

    > A on wtedy powie OK,
    > ona to kolezanka. I...?

    I niech się koleżanka martwi.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 33. Data: 2005-06-18 21:29:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Goomich [Sat, 18 Jun 2005 23:30:52 +0200]:

    > Ale w tym przypadku wiadomo, że ktoś taki istnieje.

    No wiadomo ze istnieje. Tylko piorun wie, czy stoi przed
    policjantem, smacznie spi czy baluje na dyskotece. To co
    to za weryfikacja danych ja sie pytam...?

    Kira

  • 34. Data: 2005-06-18 21:30:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > czlowiek o sobie powiedzial...

    Ale w tym przypadku wiadomo, że ktoś taki istnieje.

    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.

  • 35. Data: 2005-06-18 22:12:52
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:d90sq2$lmp$1@inews.gazeta.pl...

    > Skutecznie wezwał Cię kontroler. Później już zasadniczo nikt nic nie
    > musi,
    > choć generalnie praktykuje się różne upomnienia i takie tam.

    Tutaj mnie troche zaciekawiles :)
    Wytlumaczysz mi na czym polega skuteczne wezwanie gdy gosc oddaje mi
    DO i mowi "Ok. To przyjdzie poczta".
    Owsze - kilka ulotek przyszlo poczta :) Nawet za duzo.
    Slowa nie powiedzial ze naleza mu sie jakies pieniadze. Gdzie tu
    wezwanie do zaplaty ?
    Tylko mi nie mow ze on mi chcial wezwanie dac - ja chcialem je wziac,
    ale nie nie chcialem nic podpisywac/kwitowac.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 36. Data: 2005-06-18 23:19:39
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kira <c...@-...pl> naskrobał/a w

    > No wiadomo ze istnieje. Tylko piorun wie, czy stoi przed
    > policjantem, smacznie spi czy baluje na dyskotece. To co
    > to za weryfikacja danych ja sie pytam...?

    Made in Poland.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    To all you virgins, thanks for nothing.

  • 37. Data: 2005-06-19 06:36:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kira wrote:
    > Re to: Goomich [Sat, 18 Jun 2005 23:30:52 +0200]:

    > No wiadomo ze istnieje. Tylko piorun wie, czy stoi przed
    > policjantem, smacznie spi czy baluje na dyskotece. To co
    > to za weryfikacja danych ja sie pytam...?

    dobrze powiedziałaś, weryfikacja danych, a nie osoby.
    czyli zweryfikowali, że dane podane przez tą osobę są prawdziwe.

  • 38. Data: 2005-06-19 10:13:07
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Owsze - kilka ulotek przyszlo poczta :) Nawet za duzo.
    > Slowa nie powiedzial ze naleza mu sie jakies pieniadze. Gdzie tu

    1) Zatem nie dopełnił obowiązków służbowych, ale to już zupełnie inna para
    kaloszy,
    2) Niezależnie od pt. 1) w zeznaniach będzie to wyglądało zgoła inaczej :-)

    > Tylko mi nie mow ze on mi chcial wezwanie dac - ja chcialem je wziac,
    > ale nie nie chcialem nic podpisywac/kwitowac.

    Naturalnie że chciał, taka jego powinność. Ale skoro odmówiłeś podpisu to nie
    miał prawa tego zrobić.

    pdr
    Olo

  • 39. Data: 2005-06-19 10:14:55
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ja tam notowana nie jestem, moich fotek w tym kompie nie
    > maja raczej, wiec w zasadzie to co to za potwierdzenie?
    > Moge przeciez panu policja podac dane kolezanki i one sie
    > beda zgadzaly bo przeciez je znam.

    Pytają o takie szczegóły, że jak ktoś sciemnia to wcześniej czy później to
    wyjdzie. Wówczas dowalają grzywnę za wprowadzanie w błąd funkcjonariusza
    policji i biorą na dołek, aż nie zjawi się jakiś krewny z dowodem
    zatrzymanego :-)

    pdr
    Olo

  • 40. Data: 2005-06-19 10:16:01
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A nie, ja sie tylko pytam po jaka cholere w ogole sie tych
    > ludzi na policje fatyguje, skoro potwierdzenie jest takie
    > samo, jak na miejscu przy zwyklym zapisaniu sobie tego, co
    > czlowiek o sobie powiedzial...

    Nie jest takie samo.

    pdr
    Olo