  • 81. Data: 2005-01-04 07:31:46
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Flasher wrote:

    > Witam
    >
    > Sam miałem sprawę z urzędem skarbowym za nieterminowe zapłacenie
    > podatku. Nie stało się tak z mojej winy, ale postawili sprawę jasno:
    > przyznaję się i i mam uproszczoną procedurę kończącą się mandatem, albo
    > się nie przyznaję i jest normalna sprawa sądowa, po której nie mogę już
    > wpisywać w różnych ankietach "niekarany". Nie muszę chyba dodawać, że
    > się "przyznałem" do winy.

    zaplaciles nie w terminie, to fakt, do czego sie wiec przyznales? do
    niezaplacenia w terminie?

    > Przy takim przebiegu procesu, jak ten w sprawie z Bielawy, ciężko nie
    > poczuć się zastraszonym.

    nie wiem jak to rozumiec, poczul sie zastraszony i przyznal sie do
    czegos co zrobil?

    --
    careful with that axe Eugene!

  • 82. Data: 2005-01-04 08:25:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > A w jaki sposób zabrania on skazania w oparciu o zeznania pokrzywdzonego?

    Cóż, jeśli sędzia słyszy zeznania osoby pokrzywdzonej (?) oraz
    całkowicie sprzeczne z nimi, jasne i bez kręcenia zeznania sprawców (?)
    i nie ma żadnych wątpliwości co do winy (?) sprawców, to taki sędzia (?)
    nie powinien w zawodzie pracować.

    IMHO musiało być jeszcze coś, co autorzy artykułu przemilczeli (lub o
    czym nie wiedzieli), bo inaczej to faktycznie do sądu trzeba by chodzić
    z takimi 'argumentami', jakie wziął ze sobą Pawlak.

  • 83. Data: 2005-01-04 09:32:17
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Fri, 31 Dec 2004 12:57:17 +0100, na pl.soc.prawo, Flasher napisał(a):

    > Kobieta uprawiała sex za pieniądze, a skazano jej klientów.
    >
    > pozdrawiam, Flasher

    Uważasz, zatem, że przełożony pracownicy i jego koledzy mają prawo żądać od
    niej usług seksualnych w ramach pensji wypłacanej jej przez pracodawcę? Bo
    ja tak, to rozumiem.
    Bardzo ciekawe jest, że ofiarę molestowania seksualnego w miejscu pracy,
    ofiarę gwałtu, ofiarę nadużycia władzy przez przełożonego sprawdzasz do
    roli prostytutki, która oskarżyła klienta o gwałt.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 84. Data: 2005-01-04 09:41:17
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    gazebo wrote:

    > zaplaciles nie w terminie, to fakt, do czego sie wiec przyznales? do
    > niezaplacenia w terminie?

    > nie wiem jak to rozumiec, poczul sie zastraszony i przyznal sie do
    > czegos co zrobil?

    Przyznałem się do tego, że celowo i świadomie nie zapłaciłem podatku w
    terminie (co było nieprawdą, bo zawaliła sprawę księgowa). To była
    jedyna możliwość zamknięcia sprawy mandatem, bo zgadzałem się z zarzutem US.
    I czy to nie jest wymuszanie zeznań?

    pozdrawiam, Flasher
    --
    http://polbox.com/f/flasher
    Strona dla ludzi myslacych

  • 85. Data: 2005-01-04 09:45:35
    Od: Flasher <f...@p...onet.pl>

    PrzemekB wrote:

> [...]
    > ofiarę gwałtu, ofiarę nadużycia władzy przez przełożonego sprawdzasz do
    > roli prostytutki, która oskarżyła klienta o gwałt.

    Uważam, że jeśli zgadzała się na coś takiego przez rok i czerpała z tego
    korzyści finansowe, to nazwa "prostytucja" jak najbardziej do tego
    pasuje. Ofiarą to by była, gdyby mimo jej protestów SIŁĄ ją zmusili do
    stosunku.

    pozdrawiam, Flasher

  • 86. Data: 2005-01-04 09:58:26
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Flasher wrote:

> [...]
    > terminie (co było nieprawdą, bo zawaliła sprawę księgowa). To była
    > jedyna możliwość zamknięcia sprawy mandatem, bo zgadzałem się z zarzutem US.

    pomijac sam US i tryb postepowania tam obowiazujacy, to jakich zeznan?
    zdarzenie mialo miejsce, nie znam sie na prawie (karno-skarbowym) ale
    kto za to ponosi odpowiedzialnosc w swietle prawa? na pewno nie ty? a
    jesli z relacji z ksiegowa wynika jej odpowiedzialnosc przed toba to
    chyba mozesz wystapic o rekompensate w kwocie mandatu na drodze
    postepowania cywilnego

    --
    careful with that axe Eugene!

  • 87. Data: 2005-01-04 10:00:15
    Od: gazebo <g...@p...pl>

    Flasher wrote:

> [...]
    > korzyści finansowe, to nazwa "prostytucja" jak najbardziej do tego
    > pasuje. Ofiarą to by była, gdyby mimo jej protestów SIŁĄ ją zmusili do

    przemoc to nie tylko sila fizyczna
    --
    careful with that axe Eugene!

  • 88. Data: 2005-01-04 10:37:54
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Tue, 04 Jan 2005 10:45:35 +0100, na pl.soc.prawo, Flasher napisał(a):

> [...]
    > korzyści finansowe, to nazwa "prostytucja" jak najbardziej do tego
    > pasuje. Ofiarą to by była, gdyby mimo jej protestów SIŁĄ ją zmusili do

    Szantaż to też siła. Do wielu rzeczy można zmusić groźbą utraty pracy.
    Pamiętaj, że historia nie dotyczy świetnie wykształconej pani prawnik, z
    10-letnim doświadczeniem w zawodzie i znajomością wielu zagranicznych
    języków, ale szwaczki w dziurze, gdzie Bielbaw jest pewnie jedynym
    pracodawcą. W takich zapomnianych dziurach nawet do zamiatania ulic, czy
    odgarniania śniegu przyjmują tylko po znajomości. Zresztą wesołym jebakom
    nie postawiono zarzutu gwałtu ale "doprowadzenie do czynności seksualnych
    poprzez nadużycie stosunku zależności". Oni pracują, kobieta została
    zwolniona wkrótce po powiadomieniu prokuratury.

    Zresztą poczytaj sobie:
    http://tinyurl.com/6w92w
    http://tinyurl.com/6qqz5

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 89. Data: 2005-01-04 10:56:25
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Tue, 04 Jan 2005 10:41:17 +0100, na pl.soc.prawo, Flasher napisał(a):

    > Przyznałem się do tego, że celowo i świadomie nie zapłaciłem podatku w
    > terminie (co było nieprawdą, bo zawaliła sprawę księgowa).

    Czyli świadomie poświadczyłeś nieprawdę. Kiepsko to wygląda.

    > To była
    > jedyna możliwość zamknięcia sprawy mandatem, bo zgadzałem się z zarzutem US.
    > I czy to nie jest wymuszanie zeznań?

    A co Ci groziło gdybyś nie nałgał przez urzędnikiem? Tortury? 10 lat paki?
    Poszedłeś na kłamstwo, by ograniczyć swoją odpowiedzialność, to pretensje
    miej tylko do siebie. Było się nie przyznawać, iść do sądu i wskazać
    księgową jako sprawcę wykroczenia. Tak wziąłeś wszystko na siebie i nawet
    nie możesz się odwołać.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 90. Data: 2005-01-04 11:04:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > całkowicie sprzeczne z nimi, jasne i bez kręcenia zeznania sprawców (?)
    > i nie ma żadnych wątpliwości co do winy (?) sprawców, to taki sędzia (?)

    Wiesz, właśnie dodałeś kilka istotnych szczegółów (treść zeznań), które
    "trochę" zmieniają sytauację.

    KG