  • 1. Data: 2007-03-15 09:41:25
    Temat: Biegly sadowy
    Od: "adrozdzal" <a...@z...zigzag.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam pytanie dotyczace bieglych sadowych...
    Czy jest jakis ustawowy termin w jakim biegly powinien wydac opinie?
    Jestem poszkodowany w sprawie o naruszenie praw autorskich.
    Po konsultacji z prawnikeim ze ZPAF potwierdzil on moje racje.
    Tymczasem od 2 miesiecey biegly, ktoremu policja przekazala dokumenty
    nie moze przygotowac opinii... Za kazdym razem slysze, od policjanta
    prowadzacego sprawe,
    . ze nie mial czasu sie ta sprawa zajac i mam pytac za tydzien, albo dwa...
    I drugie pytanie, czy jest gdzies publikowana lista bieglych z danego
    zakresu prawa?
    Pozdr
    Andrzej Drozdzal

  • 2. Data: 2007-03-18 07:29:18
    Temat: Re: Biegly sadowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adrozdzal napisał(a):

    > Czy jest jakis ustawowy termin w jakim biegly powinien wydac opinie?

    Termin określa organ prowadzący postępowanie.

> [...]
    > . ze nie mial czasu sie ta sprawa zajac i mam pytac za tydzien, albo dwa...

    > I drugie pytanie, czy jest gdzies publikowana lista bieglych z danego

    Nie ma biegłych z zakresu prawa. Na temat prawa w zasadzie opinii się
    nie dopuszcza.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com