  • 11. Data: 2005-07-28 17:36:36
    Temat: Re: Bezprawie w gdyńskich autobusach ?
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > Jeśli potrafisz dowieść, to co opisałeś, to kontrolerzy łapią się na
    > zarzut bezprawnego pozbawiane wolności.
    Potrafię dowieść, że wzywałem policję
    Potrafię dowieść, ze znalazłem się o 3 przystanki dalej niż jest
    siedziba zakładu pracy (tam przyjechał radiowóz)
    Ale to dla prokuratora może być zbyt mało.
    Gdybym miał świadków już dawno złożyłbym zawiadomienie o
    przestępstwie.

  • 12. Data: 2005-07-28 18:53:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:42e917a4$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > Ale to dla prokuratora może być zbyt mało.
    > Gdybym miał świadków już dawno złożyłbym zawiadomienie o

    Widzisz, sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Ale da się obejść tę
    niedogodność. Zwróć się z pismem do MZK (czy jak się u Was nazywa) z
    prośbą o przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego co do zasadności
    zatrzymania Twojej osoby w autobusie w celu przeprowadzenia kontroli
    biletów. Ale pismo spokojne w tonie. Niewinna prośba o ustalenie, czy
    mieli prawo.

    Teraz ruch po stronie kontrolerów. Piszą wyjaśnienia. Jeśli napiszą, że
    zatrzymali Cię, to składasz zawiadomienie na tego z nich, który Cię
    faktycznie zatrzymał. Pozostali stają się świadkami.