  • 1. Data: 2005-07-26 20:26:51
    Temat: Fw: Do Pana Dyrektora
    Od: "Leszek Konopa" <l...@c...NOSPAM.pl>

    Witam !

    W poniżej odpowiedzi na moje podanie ponoć miało być tak pięknie, ale chcąc
    się spytać jak jest z tą pracą na moje e-maile nie odpowiadają. A podczas
    rozmów telefonicznych Pani Kasia tłumaczy się że Pan Prezes firmy przebywa
    za granicą.On osobiście musi podjąć decyzje.
    Z całej tej pracy to chyba wynika przysłowie obiecanki cacanki a głupiemu
    Co Państwo o tym myślicie?

    Pozdrawiam,
    LESZEK
    -
    Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
    RP. (C)Pearl
    "Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"