  • 1. Data: 2005-07-26 19:45:27
    Temat: moc wiążąca
    Od: "A." <A...@i...pl>

    Witajcie!

    co to znaczy moc wiążąca?

    dziękuję z góry
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-07-26 23:16:49
    Temat: Re: moc wiążąca
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    > co to znaczy moc wiążąca?

    ale moc wiążąca czego?

  • 3. Data: 2005-07-27 09:23:09
    Od: "A." <A...@i...pl>

    >> co to znaczy moc wiążąca?
    >
    > ale moc wiążąca czego?

    nie wiem, czegokolwiek

  • 4. Data: 2005-07-27 12:55:59
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > nie wiem, czegokolwiek

    Np. moc wiążąca betonu jest jak dodamy odpowiednio dużo piasku: mój wujek
    dodawał trzy szufle, ale beton wiązał długo, w praktyce trzeba było
    zostawiać fundament na noc, pięć szufli było za dużo, wiązał kiedy jeszcze
    robole taczką nie odjechali... A Wy jakie macie doświadczenia?

  • 5. Data: 2005-07-27 13:09:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "A." <A...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem, czegokolwiek

    Na przykład butaprenu?
    Szukaj pod hasłami 'kohezja' i 'adhezja'.

  • 6. Data: 2005-07-27 13:12:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    czarny wrote:

> [...]
    > zostawiać fundament na noc, pięć szufli było za dużo, wiązał kiedy jeszcze
    > robole taczką nie odjechali... A Wy jakie macie doświadczenia?

    NTG, FUT pl.misc.budowanie

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 7. Data: 2005-07-27 13:35:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 27 Jul 2005 15:12:39 +0200,
    mariposa doux <m...@g...pl> screamed:

    Tam tez zostawiles poczucie humoru?

    Artur

    ps. fut zignorowany

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 15:35:16 user up 10685 days, 3:30, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you start seeing red monsters, you have probably gained infravision.

  • 8. Data: 2005-07-30 13:53:08
    Od: "A." <A...@i...pl>

    jesteśmy na pl.soc.prawo