  • 11. Data: 2002-04-21 10:39:57
    Temat: Re: Bez zameldowania
    Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl>

    > No.. Pani w urzedzie skarbowym, do którego sie zwrociłam z prośbą o
    > informację (tak, ja to teraz przerabiam - brak stałego zameldowania) miała
    > inne zdanie niż Ty - ale w końcu i ona mogła się pomylić. Moje podatki
    > wędrują na razie zgodnie z jej sugestią...

    Witam,
    w tym roku to już trzeci raz składam PIT nie posiadając żadnego meldunku. Na
    ostatniej stronie podałam "adres korespondencyjny". W pierwszym roku US
    usiłował rozliczenie przesyłać na ostatni adres zamieszkania [z PIT-u
    jeszcze z przed roku]. Po mojej interwencji - pisemnej - pieniążki poszły
    tak jak miały iść, na adres korespondencyjny. I jeszcze wypłacili za
    opóźnienie. Dot. Bielska.

    Pozdrawiam
    Krystyna

  • 12. Data: 2002-04-22 14:02:14
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Krystyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    > w tym roku to już trzeci raz składam PIT nie posiadając żadnego meldunku.
    Na
    > ostatniej stronie podałam "adres korespondencyjny".

    A jaki adres podalas na pierwszej stronie?

    Karol

  • 13. Data: 2002-04-23 21:47:56
    Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl>

    > A jaki adres podalas na pierwszej stronie?
    > Karol

    "Stałego meldunku - brak".

    Pozdrawiam
    Krystyna