  • 1. Data: 2004-03-26 11:56:30
    Temat: Berman-Borowski i Stolzman pogrzebia do konca Polske
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    Berman-Borowski, Celinski, Cimoszewicz, Frasyniuk i reszta syjonistow od
    prezydenta Stolzmana zalozyli wlasnie partie, ktora przeciwstawia sie Millerowi
    i uzgodnieniom traktatu nicejskiego. To jest oficjalny zamach stanu. Jeszcze
    partia nie istnieje, a juz Zydzi wyprzedzaja Samoobrone. Oni juz byli, oni sa i
    oni chca pozostac by calkowicie rozebrac Polske. Polska to kraj baranow.
    Zydzi z PO i z nowej zydokomuny beda teraz prawic o dupokracji.

    boukun

  • 2. Data: 2004-03-26 12:06:40
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    mój boże co to teraz będzie :) hiehie spisek na Polske. Brawa
    dla bokuna za szybką demaskacje całego przedsięwzięcia.
    Ale zaraz...czy bokun to polskie nazwisko?

    Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5a33.00002a16.40641a6d@newsgate.onet.pl...