  • 1. Data: 2004-03-26 12:07:22
    Temat: Berman!!!
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    ks.sejm.gov.pl:8009/kad4/068/40682064.htm
    [...]
    Panie Marszałku! Wysoka Izbo! Historia kołem się toczy. Uchylenie
    immunitetu poselskiego mojej osobie jest prowokacją, politycznym skandalem,
    reżyserowaną według bolszewickiego scenariusza: dajcie człowieka, a ja
    znajdę
    paragraf. Próba pozbawienia immunitetu jest drugim takim przypadkiem w mojej
    rodzinie. Pierwszy miał miejsce w 1947 r., kiedy to Jakub Berman, zamocowany
    przez Stalina wszechwładca Polski, przygotował proces polityczny w celu
    wydania
    wyroku śmierci na mojego wuja, premiera polskiego rządu Stanisława
    Mikołajczyka. Przy okazji planował Berman również morderstwo polityczne na
    innych posłach: Stefanie Korbońskim, Wincentym Brei, a także na więzionym na
    Kremlu Stanisławie Bagińskim. Łajdak Jakub Berman osobiście napisał
    wystąpienie
    sejmowe krwawemu katowi Polaków Romanowi Zambrowskiemu, który z trybuny
    oskarżył premiera Stanisława Mikołajczyka słowami, że: ˝dla swoich
    egoistycznych ambicji stworzył bratobójcze podziemie, finansował je z obcych
    źródeł, a uciułane na patriotyzmie kapitały ulokował w dokach angielskich,
    aby
    służyć zagranicznej finansjerze˝. Dalej wierny Bermanowi Zambrowski w iście
    wizjonerskim natchnieniu udowadniał, że: ˝Polska Partia Robotnicza dawno
    przejrzała to zakłamane oblicze Mikołajczyka i jego najbliższych
    współpracowników i dlatego z taką pasją i ofiarnością zwalczyliśmy jego
    kłamliwą demagogię...˝.

    Przywołałem postać męża stanu Stanisława Mikołajczyka, ponieważ nie mam
    najmniejszego powodu, aby ukrywać fakt, że mój ród wydał tak znakomitego
    męża
    stanu, którego również pozbawiono immunitetu, aby osądzić i zamordować. Mój
    wuj
    stał się dla mnie wzorem, który ciągle zobowiązywał, i chlubą, która drogo
    kosztowała. Tabuny ubeków, esbeków upokarzały, szykanowały, znęcały się nad
    naszą rodziną, a mnie i najbliższym nie oszczędzono więzienia i
    emigracyjnych
    cierpień. Z dumą jednak przywołałem imię mojego wuja.

    Panie Marszałku Marku Borowski, Bratanku Jakuba Bermana! Co może pan
    powiedzieć, przywołując imię swego stryja Jakuba Bermana? Ja kontynuuję
    pracę
    moich przodków, a pan? Ja, poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej,
    walczyłem o
    wolną Polskę, a pan bezprawnie wyciąga rękę po mój immunitet. Jako weteran
    walk
    z pierwszego szeregu demokratycznej opozycji, występującej przeciwko
    komunistycznemu zniewoleniu, przeciwko władzy łobuzów z Polskiej
    Zjednoczonej
    Partii Robotniczej, jako sygnatariusz porozumień społecznych mam prawo
    grzmieć
    z trybuny sejmowej: Niech stanie się sprawiedliwości zadość! Głębiej
    sięgajmy
    do prawdy. Jakub Berman i pański ojciec Aron Berman vel Wiktor Borowski,
    wyszkoleni w strukturach Kominternu w Moskwie, oddali się bezgranicznie
    największemu bandycie czasów Józefowi Stalinowi. A komu pan się oddał,
    marszałku Sejmu Marku Borowski

    Autor: "weronik" <c...@p...fm>

    Odnalazl
    boukun