  • 1. Data: 2007-01-11 08:58:27
    Temat: Ciąża i praca
    Od: "Krzys" <n...@n...com>

    Witam
    Chciałem się zapytać kiedy należy/można powiadomić pracodawcę o ciązy
    pracownicy ?
    Umowa o pracę na czas nieokreślony.
    Coś słyszałem że od 2 miesiąca dopiero jest pod ochoroną.
    Za informację wszelkie serdecznie dziękuję z góry.

  • 2. Data: 2007-01-11 10:35:51
    Temat: Re: Ciąża i praca
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Krzys napisał(a):
    > Witam
    > Chciałem się zapytać kiedy należy/można powiadomić pracodawcę o ciązy
    > pracownicy ?

    jak pracownica ma zaświadczenie od lekarza, że jest w ciąży.

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2007-01-11 11:52:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eo4u8p$o8r$1@atlantis.news.tpi.pl Krzys <n...@n...com>
    pisze:

    > Chciałem się zapytać kiedy należy/można powiadomić pracodawcę o ciązy
    > pracownicy ?
    Nie znam przepisu wprost _nakazującego_ pracownicy poinformowanie
    pracodawcy o fakcie zajścia w ciążę, ale chyba chce ona skorzystać z
    uprawnień zawartych w Dziale 8 KP?

    > Coś słyszałem że od 2 miesiąca dopiero jest pod ochoroną.
    Uprawnienia nabywa z chwilą stwierdzenia ciąży przez lekarza
    (zaświadczenie).

    --
    Jotte