  • 1. Data: 2007-08-25 05:38:01
    Temat: Będę skarżył jednostkę samorządu o odszkodowanie szukam pomocy prawnej
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Będę w najbliższym czasie skarżył jednostkę samorządu o szkody oraz o
    utracone zyski (niemałe) z powodu błędów jakich dopuściła się ta jednostka w
    stosunku do mojej osoby.
    Czym kierować się przy doborze prawników.
    Mieszkam w małej mieścinie, wszyscy sie znają.
    Czy brać prawnika spoza miasteczka?
    Czym się kierować podczas wyboru?
    Czy ktoś z Was miał już takie zdarzenia i jak się zakończyły?
    Czy długo trwają?

    Pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2007-08-26 06:40:31
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 25 Aug
    2007 07:38:01 +0200, fart zeznał(a):

    > Czym kierować się przy doborze prawników.

    ich opinią? ;)

    > Mieszkam w małej mieścinie, wszyscy sie znają.
    > Czy brać prawnika spoza miasteczka?

    to Ty mu będziesz płacił, a chcesz od nas odpowiedzi, który to ma być ?

    > Czym się kierować podczas wyboru?

    ich opinią

    > Czy ktoś z Was miał już takie zdarzenia i jak się zakończyły?

    "pokrzywdzony" cofnął pozew na pierwszej rozprawie.
    inni odpuścili po pierwszej odpowiedzi z jednostki.

    > Czy długo trwają?

    nie, poczta u nas prężnie działa.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-27 05:21:20
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > to Ty mu będziesz płacił, a chcesz od nas odpowiedzi, który to ma być ?

    Nooo nie bardzo odpowiadasz na pytanie.
    Mnie chodziło o to, czy brać prawnika ze swojego miasta, czy z innego.
    Czy swój prawnik nie jest np. powiązany w jakiś sposób z urzędem i nie
    dopełni mi należycie obowiązków.

    > ich opinią

    Wole Waszą na początek :))

    > "pokrzywdzony" cofnął pozew na pierwszej rozprawie.
    > inni odpuścili po pierwszej odpowiedzi z jednostki.

    Nooooo tutaj mnie nie pocieszyłeś za bardzo ale nie załamuję się.
    Będę szedł dalej a pomocy będę szukał wszędzie.
    W końcu to ja występuję przeciwko machinie.

    pozdrawiam
    fart