  • 11. Data: 2022-04-01 19:58:29
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu? [Link głupcze!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:

    > "wynika z danych policji za pierwszy kwartał obowiązywania zaostrzonych kar"
    > Mało, głupcze?

    Mało głupcze. Ja parę+ razy wyszukałem po latach dyskusje na usenecie
    gdzie ni złamanego wuja nie dało się wygooglać źródeł,

    Poza tym jako człowiek zajmujący się spamem emailowym w każdym tygodniu
    mam odświeżaną wiedzę że napisać da się wszystko.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2022-04-01 23:40:13
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu?
    Od: n...@o...pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czyżbyś był jednym z tych co to w internetach chwalą się, jacy to
    > oni są praworządni?

    Na pewno nie jestem na tyle idioto-niepraworządny, by po mieście zasuwać +50.

    > Zrobiłem kiedyś eksperyment socjologiczny. Jechałem w mieście z
    > prędkością zgodną z przepisami. Te wykrzywione wściekłością twarze
    > kierowców, którzy mnie wyprzedzali lewym pasem, to trąbienie...

    Dziwne -- mnie nic takiego nie spotyka.

  • 13. Data: 2022-04-01 23:41:36
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu? [ot]
    Od: n...@o...com

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Przepraszam, ale odpowiadasz jakiemuś młotkowi z mojego KF-a, który
    > został już poinformowany, że nie czytam jego wypocin bo ich nie widzę.
    > Zapodałem tu niedawno listę odfiltrowanych debili, więc nie ma tu
    > tłumaczenia.
    > A ten palant pisze jak widzę, personalnie do mnie.
    > Co za idiota!

    Twoje płacze zostały podsumowane tak jak się podsumowuje wypociny zwykłego
    kundla. Nie płacz już, Wieśniaczku.

  • 14. Data: 2022-04-02 00:50:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 13:09, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > zaskakujący efekt?"
    >
    > Może za mało podnieśli? A jakby tak rozstrzelać takiego przestępcę na

    Spróbujmy ten komunikat rozłożyć na czynniki pierwsze. "Nowy taryfikator
    mandatów sprawił, że liczba przekroczeń prędkości o ponad 50 km/h w
    terenie zabudowanym spadała o połowę - wynika z danych policji za
    pierwszy kwartał obowiązywania zaostrzonych kar." Czy z tego wynika, że
    o połowę mniej kierowców przekracza prędkość? A skąd wiadomo, ilu ich
    przekracza i ilu przekraczało? Przecież z tego zdania jedynie wynika, ze
    Policja odnotowała mniej ujawnień takich wykroczeń.

    Przyczyn może być masa. Może ci, którzy dotąd jeździli +60, to teraz się
    nauczyli i jeżdżą +49? Spore siły mamy na wschodniej granicy. Szanse na
    złapanie na drodze granicznej przekraczającego prędkość są mizerne. No
    to ilość wykrytych spadła i z mandatami ma to luźny związek.

    A co do wypadków i zabitych? No tu z kolei nie ma przełożenia na
    "wykrywalność". Jak ktoś zginie w wypadku, no to niezależnie od tego,
    czy mamy dużo policji, czy mało, to zostanie to odnotowane. No i wydaje
    mi się, że w pierwszym kwartale 2021 roku bardziej świrowano z COVID,
    niż w tym roku.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-04-02 07:10:10
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 19:58, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym jako człowiek zajmujący się spamem emailowym w każdym tygodniu
    > mam odświeżaną wiedzę że napisać da się wszystko.

    No to masz problem.
    Ale dlaczego od razu ubliżać innym?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 16. Data: 2022-04-02 09:13:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jak ktoś zginie w wypadku, no to niezależnie od tego,
    > czy mamy dużo policji, czy mało, to zostanie to odnotowane.

    Widzę wiele zmian, które mogą wpłynąć
    na postrzeganie tej tezy w Polce.

  • 17. Data: 2022-04-02 09:18:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadajesz się na strażnika z Oświęcimia: "władza (w tym ustawiająca znaki) ma zawsze
    rację, a Ty się stosujesz do poleceń !!!"

  • 18. Data: 2022-04-05 12:21:56
    Temat: Takiego co gwałci i strzela w tył głowy? TAK NA MIEJSCU
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 19. Data: 2022-04-05 15:53:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Apr 2022 12:21:56 +0200, _Master_ wrote:

    Tylko najpierw trzeba go złapac, a to może byc trudne.

    Poza tym np Niemcom w 45 ... uwazam, ze im sie należało.

    J.