  • 1. Data: 2022-04-01 13:09:00
    Temat: Będą rozstrzeliwać na miejscu?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    "Nowy taryfikator mandatów sprawił, że liczba przekroczeń prędkości o
    ponad 50 km/h w terenie zabudowanym spadała o połowę - wynika z danych
    policji za pierwszy kwartał obowiązywania zaostrzonych kar. Wypadków i
    zabitych było jednak więcej niż przed rokiem. Skąd tak zaskakujący efekt?"

    Może za mało podnieśli?
    A jakby tak rozstrzelać takiego przestępcę na miejscu?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2022-04-01 14:34:54
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
> [...]
    > efekt?"
    >
    > Może za mało podnieśli?
    > A jakby tak rozstrzelać takiego przestępcę na miejscu?

    Miało być bezpieczniej a nie bardziej dochodowo dla Skarbu Państwa? :-)

    Niue ma przełożenia na zmniejszenie liczby wypadków i zabitych w
    wypadkach drogowych => priorytet był i jest "nie trafiony" no chyba
    że ocenia minister finansów państwa ze swojej perspektywy.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-04-01 14:50:55
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 14:34, A. Filip pisze:

> [...]
    > wypadkach drogowych => priorytet był i jest "nie trafiony" no chyba
    > że ocenia minister finansów państwa ze swojej perspektywy.

    Czyli chuj, dupa i kamieni kupa!
    Już mnie szlag trafia, gdy ten jebany rząd, a w zasadzie reżim
    demokratyczny, okrada mnie na każdym kroku, cenzuruje, śledzi, podwyższa
    ceny czego tylko się da i ogólnie wpierdala się w moje życie.

    Sorry, musiałem.
    Puenta w mojej stopce.

  • 4. Data: 2022-04-01 15:13:52
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

> [...]
    > demokratyczny, okrada mnie na każdym kroku, cenzuruje, śledzi, podwyższa
    > ceny czego tylko się da i ogólnie wpierdala się w moje życie.

    Chciałeś byś wieśniakiem i zaiwaniać +50km/h w zabudowanym?
    A zostałeś Wieśniaczkiem na smyczy :D

  • 5. Data: 2022-04-01 17:13:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.04.2022 o 14:50, Wiesiaczek pisze:

    > Już mnie szlag trafia, gdy ten jebany rząd, a w zasadzie reżim
    > demokratyczny, okrada mnie na każdym kroku, cenzuruje, śledzi, podwyższa
    > ceny czego tylko się da i ogólnie wpierdala się w moje życie.

    (...)
    > Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

    LOL
    Bo jak wyjdziemy z UE i ten twój rząd przestanie czuć bat nad sobą,
    który jeszcze jako tako go trzyma w ryzach, to na pewno przestanie cię
    okradać.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2022-04-01 18:34:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 13:09, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    >
    > Może za mało podnieśli?
    > A jakby tak rozstrzelać takiego przestępcę na miejscu?

    Szczególnie niebezpieczna jest jazda 50+ po takich drogach:
    https://goo.gl/maps/nPACT3KxpXLU2o6Y8
    Suszą w tych okolicach nagminnie.
    Zanim nastała demokracja i obie jezdnie Połczyńskiej poszerzyli,
    widniały przy nich znaki ograniczenia do 80 km/godz.

    Przecież policja ma w dupie dbanie o bezpieczeństwo na drogach, chodzi
    wyłącznie o ściąganie kasy. Zamiast ścigać kierowców stwarzających
    śmiertelne zagrożenie (wyprzedzanie na trzeciego, wymuszanie
    pierwszeństwa) policja woli czaić się w krzakach i namierzać
    przekraczających dozwoloną prędkość. Wiedzą gdzie: wszędzie tam, gdzie
    jest pusto, przelotowo, wielopasmowo i bez zabudowy. Wystarczyło dość
    długo kłamać, wciskając ciemnotę jakoby główną przyczyną wypadków była
    prędkość, a tępaki w to uwierzyły i teraz nie oponują przy idiotycznych
    ograniczeniach. :(

    --
    -
    Akarm

  • 7. Data: 2022-04-01 19:21:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał(a) :
    > Chciałeś byś wieśniakiem i zaiwaniać +50km/h w zabudowanym?
    > A zostałeś Wieśniaczkiem na smyczy :D

    Czyżbyś był jednym z tych co to w internetach chwalą się, jacy to
    oni są praworządni?

    Zrobiłem kiedyś eksperyment socjologiczny. Jechałem w mieście z
    prędkością zgodną z przepisami. Te wykrzywione wściekłością twarze
    kierowców, którzy mnie wyprzedzali lewym pasem, to trąbienie...

    Tak już mamy jako naród, że mamy w d... przepisy. Wszelakie. Bo
    przepisy są po to by ludzi gnębić i karać. Nie po to, by ludziom
    żyło się lepiej i bezpieczniej. Wie o tym każdy choć trochę
    rozgarnięty obywatel.

    Choćby przykład z mojego miasta: teren przemysłowy, ograniczenie do
    70. Kiedyś były jakieś prace z boku drogi i zrobili ograniczenie do
    40. To ograniczenie stało jeszcze z pół roku po skończeniu prac. Za
    ograniczeniem stali w krzakach i łapali. Jak tu mieć poszanowanie
    dla prawa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2022-04-01 19:28:40
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu? [Link głupcze!]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> pisze:
> [...]
    > efekt?"
    >
    > Może za mało podnieśli?
    > A jakby tak rozstrzelać takiego przestępcę na miejscu?

    Link na źródło wiedzy jest?

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-04-01 19:33:36
    Temat: Re: Będą rozstrzeliwać na miejscu? [ot]
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 19:21, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > ograniczenie stało jeszcze z pół roku po skończeniu prac. Za
    > ograniczeniem stali w krzakach i łapali. Jak tu mieć poszanowanie dla

    Przepraszam, ale odpowiadasz jakiemuś młotkowi z mojego KF-a, który
    został już poinformowany, że nie czytam jego wypocin bo ich nie widzę.
    Zapodałem tu niedawno listę odfiltrowanych debili, więc nie ma tu
    tłumaczenia.
    A ten palant pisze jak widzę, personalnie do mnie.
    Co za idiota!

  • 10. Data: 2022-04-01 19:37:14
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 01.04.2022 o 19:28, A. Filip pisze:

    > Link na źródło wiedzy jest?

    "wynika z danych policji za pierwszy kwartał obowiązywania zaostrzonych kar"

    Mało, głupcze?