    Date: Sat, 7 May 2022 10:09:38 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Subject: Beata i POJEBANA sędzia

    "Ze zdumieniem sąd wysłuchał, że jedyną okolicznością, jaką prokurator
    wskazał za łagodzącą, jest przyznanie się do winy oskarżonej. Tutaj
    trudno się zgodzić. Oskarżona po pierwsze przyznała się, ale wyraziła
    żal, przeprosiła, jest osobą niekaraną. Przez 40 lat posiadania prawa
    jazdy nie miała kolizji z prawem. Nadto jako okoliczność łagodzącą
    należy wziąć jej dotychczasowy uregulowany tryb życia, w tym
    niekwestionowany dorobek artystyczny oskarżonej, jej zasługi dla
    polskiej muzyki i kultury".

    Ja do Beaty nic nie mam. W sumie krajanka. Kilka razy ją widziałem jak w
    PDECIE kupowała ubrania. ;-)

    A i Bajm za dawnych czasów był JAKIŚ.

    Ale do kurwy nędzy. Czy ta sędzia coś ćpała? Pomijam wyrok. Ale takie
    uzasadnienie wyrazić publicznie?
    To trzeba mieć niezły haj albo być sprzedajną SZUJĄ.