  • 1. Data: 2022-05-07 10:09:38
    Temat: Beata i POJEBANA sędzia
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Ze zdumieniem sąd wysłuchał, że jedyną okolicznością, jaką prokurator
    wskazał za łagodzącą, jest przyznanie się do winy oskarżonej. Tutaj
    trudno się zgodzić. Oskarżona po pierwsze przyznała się, ale wyraziła
    żal, przeprosiła, jest osobą niekaraną. Przez 40 lat posiadania prawa
    jazdy nie miała kolizji z prawem. Nadto jako okoliczność łagodzącą
    należy wziąć jej dotychczasowy uregulowany tryb życia, w tym
    niekwestionowany dorobek artystyczny oskarżonej, jej zasługi dla
    polskiej muzyki i kultury".

    Ja do Beaty nic nie mam. W sumie krajanka. Kilka razy ją widziałem jak w
    PDECIE kupowała ubrania. ;-)

    A i Bajm za dawnych czasów był JAKIŚ.

    Ale do kurwy nędzy. Czy ta sędzia coś ćpała? Pomijam wyrok. Ale takie
    uzasadnienie wyrazić publicznie?
    To trzeba mieć niezły haj albo być sprzedajną SZUJĄ.

  • 2. Data: 2022-05-07 20:39:07
    Temat: Re: Beata i POJEBANA sędzia
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ale do kurwy nędzy. Czy ta sędzia coś ćpała? Pomijam wyrok. Ale takie
    > uzasadnienie wyrazić publicznie?
    > To trzeba mieć niezły haj albo być sprzedajną SZUJĄ.

    Ziew. Wracaj do łopaty.

  • 3. Data: 2022-05-08 02:06:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-07-maja-2022 o 20:39, n...@o...pl pisze:

    > Ziew. Wracaj do łopaty.

    Ćwierć inteligent z onetu?

    Ale obciach ;-)

  • 4. Data: 2022-05-10 12:51:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 8 May 2022 02:06:48 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ćwierć inteligent z onetu?
    > Ale obciach ;-)

    Ćwierćinteligent przynajmniej potrafi napisać poprawnie 'ćwierćinteligent".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-05-10 19:30:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Zluzuj majty. Tu o artyzm POJEBANEJ sędzi chodzi ;-)