  • 11. Data: 2006-01-11 18:15:58
    Temat: Re: Bardzo uciążliwa sparaliżowana sąsiadka (wydziera się całe noce)
    Od: "łach" <m...@g...pl>

    > Może to głupio zabrzmi, ale może poza próbą pomocy, tak jak napisali inni,
    > powinieneś pomyśleć o stoperach do uszu?

    Wybacz stałem się nerwowy i każde odseparowanie się od otoczenia nie pozwala
    mi zasnąć też. Żona nie raz stosuje ale już było że nie słyszała budzika i
    zaspała do pracy.Córka to samo tyle że do szkoły.
    Ja ją nawet słysze jak oglądam TV na słuchawkach.
    Na Boga co ja takiego zrobiłem ze mam żyć jak w getcie.

  • 12. Data: 2006-01-11 18:22:18
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-01-11 19:15 +0200, Użytkownik łach napisał :

> [...]
    > Ja ją nawet słysze jak oglądam TV na słuchawkach.
    > Na Boga co ja takiego zrobiłem ze mam żyć jak w getcie.

    Nie wie czy Ci to pomoze, ale wspolczuje...:-( Wiem cos na temat
    uciazliwych sasiadow..:-( U nas sie to skonczylo sprawa w sadzie, wyrok
    19 stycznia.

    --
    Edytka [edymon]
    http://labradory.info/

  • 13. Data: 2006-01-11 18:29:26
    Od: józek z pcimia <p...@p...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "łach" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Za takie coś powinni karać, np.obowiązkiem opieki w hospicjum;))

    morze rzona miała bóle na nodze

  • 14. Data: 2006-01-11 18:29:32
    Od: józek z pcimia <p...@p...pl>

    łach napisał(a):

    > W tym wypadku matka natura ma jakiś kłopot z weryfikacją .

    masz po prostu pecha
    moze po tych mailach zaskoczy i cię zweryfikuje