  • 11. Data: 2003-12-15 12:40:05
    Temat: Re: Bardzo Powazny Problem!!!
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    > Hmmmm....pierdolnąć kulkę w łeb zeby się nie męczył?

    Nie szkoda Ci bylo pradu na ten tekst ? Przeciez tak nie lubisz jak
    marnotrawione sa Twoje pieniadze.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2003-12-15 12:53:26
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Bredzisz stary.

  • 13. Data: 2003-12-15 16:03:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "K w I" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Bredzisz stary.

    Ale zgodnie z netykietą odpisuje pod a nie nad przyciętym postem.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-12-15 20:27:11
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    > Ale zgodnie z netykietą odpisuje pod a nie nad przyciętym postem.

    .. i tnie sie posty ;)
    A swoja droga to nie rozumiem wrogosci wobec "autora textu". Czy nie mogli
    byscie potraktowac tematu wlasnie jak Robert? Skoro tacy z was prawnicy to
    mieliscie "kazusa" do rozwiazania. Oczywiscie nie podalem zadnych
    szczegolow, bo kazdy z was wie o tej sprawie tyle co wszyscy, ktorzy czytaja
    gazety.

  • 15. Data: 2003-12-16 12:53:00
    Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl>

    Hej!

    "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > legalny sposob mozna by mu pomoc?

    Swoją drogą - to czy legalne jest publikowanie przebiegu
    badań lekarskich? Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, iż wyraził
    dobrowolną zgodę...
    Widok był żałosny...

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Gdy funkcjonariusze próbowali zatrzymać chłopców, jednemu z nich wypadły