  • 1. Data: 2007-08-12 20:01:45
    Temat: Depozyt notarialny
    Od: "kendy" <z...@t...podam>

    Witam

    Czy ktos moze mi powiedziec jak wyglada sprawa depozytu notarialnego?
    Chodzi o to ze chce komus przekazac pewna sume, ale chce to zrobic w postaci
    depozytu notarialnego. Depozyt zostanie wyplacony pewnej osobie wtedy gdy...
    Pieniadze nie moga byc u mnie bo warunki umowy sa takie ze musze przekazac
    ta kwote w depozyt.

    I stad mohe pytanie. Czy notariuszowi moge przyniesc gotowke (kilkadziesiat
    tysiecy zlotych)? Czy mam to zrobic przelewem. Jesli tak czy notariusz
    podpisuje ze mna jakas umowe? Musze miec przeciez 'podkladke' ze wplaca to
    jako depozyt a nie jako 'dobrowolna wplate' w ramach milosci blizniego :D

    No i jaka jest oplata za taki depozyt?

    Z gory serdecznie dziekuje z pomoc
    k.

  • 2. Data: 2007-08-13 05:37:03
    Temat: Re: Depozyt notarialny
    Od: "Gigant" <g...@a...net.pl>

    mozesz wplacic i napisac w tytule ze jest to depozyt do umowy nr takiej i
    takiej.
    Notariusz ma za dobra fuche zeby w ten sposob dac sie podlzyc nawet i za 100
    tyś.
    Jego jeden przekret i koniec blyskotliwej kariery. Takze rejent jest osoba
    pewna.
    Pozatym poszukaj "swojego" notariusza :-)